רוני ויינשטוק, 26 מהרצלייה, היא הסולנית וכותבת השירים של להקת הרוק "Feel About", שהוציאה לאחרונה את השיר והקליפ "Stop", שזכה עד כה להדים רבים ברשת ורשם כאן ב- mako מעל ל 20 אלף כניסות. "הופתענו מאוד", אומרת ויינשטוק. "אנחנו מפיצים את הלינק לרשימות תפוצה וזה שיר חדש שעוד לא שמעו מחוץ להופעה, וגם הקליפ מאוד כיפי וזורם, אז כנראה שזה עשה את זה לאנשים. הוא גם נשלח לחו"ל לאנשים שזה חדש להם, אז התוצאה היתה טובה".

"Stop" יצא כסינגל שני מתוך אלבום הבכורה, עליו עובדת הלהקה מזה כמה שנים. "Feel About" פרצו לתודעת חובבי המוזיקה בארץ כלהקה הישראלית הראשונה שביצעה בהופעות שיר בנגינה על אייפון, ועוד קודם לכן, כשזכו לפני שנתיים במקום הראשון בפסטיבל להקות בלוס אנג'לס. אז גם יצא מה שאמור היה להיות סינגל הבכורה שלהם, "Follow Me Down".

"הוצאנו את השיר אחרי שחזרנו מחו"ל, אחרי הזכייה. היינו צריכים להוציא משהו אז יצא 'Follow Me Down'", אומרת ויינשטוק, שמלחינה את רוב השירים עם הגיטריסט גיא פישר. "אבל מה שאנחנו מחשיבים כסינגל ראשון הוא דווקא 'Small Mind' ועכשיו 'Stop' כסינגל וקליפ שני. עברו שנתיים כי הדיסק לא היה גמור מבחינת מאסטרינג ומיקסים והיינו בחו"ל ולוקח זמן עד שעובדים על דברים, שיישמעו טוב. האלבום שלנו ייצא תוך חודשיים. אנחנו חתומים ב'תו השמיני'. זה הבית שלנו בישראל כרגע. נעשה גם מופע השקה, יהיה מגניב".

-איך נשמע האלבום?
"מבחינה הפקתית 'Stop' הוא יציאה שונה מרוב הדיסק בגלל הקטע של כלי הנשיפה שהיה כיף לעשות אותו. כללית אנחנו די מגוונים. יש לנו בלדה או שתיים ושירים על גבול המטאל ושירים יותר אלטרנטיב כמו 'Small Mind'".

"מתי תכבשו את העולם? -מחר"

-על מה את כותבת?
"עלי, על הסובבים אותי, זה מאוד מגוון. אני אוהבת להתחיל ממשהו שקרה לי ולעבור למשהו שקרה לאחרים. בינתיים אני מתמקדת בכתיבה באנגלית כי אני מרגישה שככה אני נשמעת יותר טוב. אנחנו יוצאים יותר טוב באנגלית וטוב לנו שזה יכול להגיע לעוד מקומות".

פיל אבאוט, feel about 3 (צילום: דור מלכה)
בדרך לכיבוש העולם? Feel About | צילום: דור מלכה

-אז מתי תכבשו את העולם?
"מחר. אנחנו כל הזמן עובדים קשה ונהנים מזה. משיר חדש ומלהופיע בחו"ל, מלעלות על מטוס. אנחנו מקוים שהשנה זה ייצא לכיוון אירופה, אבל אני עוד לא יכולה יותר מדי לפרט. כשזה יקרה נפרסם תאריכים".

"התראיינתי לרדיו סקוטי, לך תבין את המבטא שלהם"

-תלכו על פסטיבלים כמו אסף אבידן והמוג'וז או על פאבים כמו מונוטוניקס?
"גם וגם. התכנון הוא לטוס ושכל יום תהיה הופעה, לא משנה איפה. אנחנו בקשר עם חברת בוקינג באירופה. עשינו יחסי ציבור עם מישהי בבריטניה והיו כמה ראיונות, למשל לרדיו סקוטי. לך תבין את המבטא שלהם. אבל הצלחתי וזה היה בסדר. אנחנו עם היחצנית שם בקשר טלפוני והיא מודיעה לי מי משמיע, מי רוצה ראיון. האלבום ייצא גם בחו"ל בפאבליש דרך 'התו השמיני' ומתי שזה יקרה גם נצא להופעות בחו"ל. כרגע אנחנו מתרכזים במה שקורה בארץ".

פיל אבאוט, feel about 2 (צילום: דור מלכה)
"אנשים בקהל שרים את כל המילים לפני הדיסק יצא". Feel About | צילום: דור מלכה

-בקרוב יש לכם הופעה באשדוד.
"אנחנו מופיעים כל הזמן ודי הרבה ומאוד אוהבים את הקהל. יש לנו קהל קבוע בכל הארץ. לאשדוד נגיע פעם ראשונה וזה מצחיק כי שואלים אותי אם יש שם אנשים, אבל הבנתי שמגניב שם וניתן להם בראש. מה שמדהים זה שאנשים יודעים את כל המילים של השירים לפני שהדיסק יצא ועוד אין להם חוברת. בקרוב גם נעשה גם פורמט אקוסטי לפאבים קטנים בתל אביב שלא מכילים הופעות חשמליות. יש לנו בהופעות גם קאברים לפרל ג'אם ולניל יאנג עם 'Keep On On Rockin''. עשינו גם לקייטי פרי ל'Hot and Cold'".

-מי המודל שלכם?
"יש קלאסיקות ויש חלומות שקורים עכשיו. מבחינת הוייב זה גראנג' כמו 'פרל ג'אם' או 'פו פייטרז' ומבחינת עכשיו אז 'פאראמור'. הילדים אלה מופיעים בטורים בכל העולם וזה מה שאנחנו נעשה".

"על הבמה אראה לך חייה מטורפת"

-מתאימה לך התדמית הקיצונית של זמרות רוק?
"אני אוהבת את סקאנק אנאנסי, היא מפחידה אבל שרה מדהים. אבל אני לא חושבת שצריכים להתרכז בי. ברור שיש את הקטע של זמרת סולנית בלהקה, אבל אני כנראה לא נופלת לאף אחד מהדימויים הרגילים של בחורה מפתה או אישה מסרסת. אני קטנה ושקטה בחיים ועל הבמה אני משהו אחר לגמרי. אני לא בן אדם מוחצן, אבל על הבמה אני אולי אראה לך חיית במה מטורפת שלא מפסיקה לזוז לרגע. המוזיקה מוציאה את זה ממני, הדיסטורשן. זה כמו שכאשר אתה ילד אתה הולך למועדוני רוק ומשתולל, אז על הבמה אני משתחררת".

-חבר?
"כבר 8 שנים. קוראים לו נדב ריקובר. הוא בוגר שנקר, יש לו סטודיו חדש והוא מעצב לנו הרבה דברים. מגיל 18 אני איתו ואני לא יודעת מתי נתחתן. אנחנו גרים יחד כבר שנתיים ויש לנו את החתולים שלנו. אנחנו לא ממהרים. כל אחד עם הקריירה שלו ואין לחץ. לעומתנו הגיטריסט גיא פישר מתחתן בקרוב, וברור שנופיע בחתונה שלו".