אין תמונה
"כתבתי מתוך שילוב של פגיעות וציניות, עם אגו". מורן אהרוני

מורן אהרוני, 25, בוגרת "כוכב נולד 4", מוציאה את השיר "עוד מעט", סינגל ראשון ורשמי מתוך אלבום הבכורה שלה שייצא לקראת החגים, בהפקה מוזיקלית של ליאור שושן ואודי תורג'מן. אהרוני עובדת על האלבום כבר שנתיים. מרבית המילים והלחנים שלה. הוא עומד להיות, לדבריה, אלבום רוק-פופ ישראלי, עם דגש על יכולותיה הווקאליות החזקות, שבאו כזכור לידי ביטוי היטב בעונה הרביעית של "כוכב נולד", שנחשבה כ"עונה של הרוק", יחד עם ג'קו אייזנברג, מאיה רוטמן ואחרים.

השירים באלבום יסכמו את השנתיים האחרונות בחייה, עם תהיות, תובנות ומסקנות אליהם הגיעה על יחסים שבינו לבינה, אליהם הגיע בעקבות קשר אישי משמעותי שהפך למרכז חייה. על כך גם מדבר השיר הראשון "עוד מעט". "השיר נכתב על רומן ממושך, אי וודאות בקשר, שהיה מחייב מצד אחד ולא מחייב מצד שני, עם התהייה כמה זמן הוא יימשך וחשש שייגמר", היא מסבירה. "השירים באלבום נכתבו מתוך שילוב של פגיעות וציניות, עם אגו של מערכות יחסים, חיבור של רגישות וחוזק יחד. אני זוכרת את עצמי יושבת ומחכה לו שיגיע, וזה הצחיק אותי, היה עצוב ומצחיק ביחד".

"אני לא בנויה לחתונות, אני רק בת 25"

-בסוף זה עצוב, או שתהיה חתונה?
"לא בהכרח. אנחנו עדיין בקשר ואני די נהנית ממנו. אבל אין חתונה. בגלל זה יצא שיר. אם היתה חתונה סביר להניח שהיה יוצא משהו יותר נעים, אופטימי ומתקתק. אני לא בנויה לחתונות, אני רק בת 25".

-מה רצית לעשות באלבום מבחינת המוזיקה?
"זה יותר תלוי באיך שאני נשמעת מאשר באיך שהמוזיקה נשמעת. יש גם רוק וגם פופ. חלק מהשירים די בועטים. האלבום הוא אלבום רוק, אבל יש גם שירים אקוסטיים. זה מה שרציתי, היה חשוב לי שישמעו את הקול שלי בבירור. אודי וליאור, המפיקים המוזיקליים, הלכו איתי למקומות שמהם באתי, מיתנו את זה קצת והשאירו את זה מאוד ברור. אני בועטת ומלטפת איפה שצריך".

"מאיה בוסקילה היא לא זמרת רוק"

-צריך אומץ להוציא היום אלבום רוק-מיינסטרים כזמרת. מאיה בוסקילה נכשלה עם אחד כזה, שהיה לא רע בכלל.
"כי מאיה בוסקילה היא לא זמרת רוק. היא טובה, אבל לא רוק. אני לא אוהבת את ההצהרות האלה של 'אני רוצה להיות זמרת רוק ולהקליט אלבום רוק'. אני רוצה לצאת הכי קלאסית, לא תחת ז'אנר מסוים".

-ממש במקרה אורי פיינמן מוציא היום דואט שהקלטת איתו.
"עזוב אותי מזה. הקלטתי את זה איתו לפני שלוש שנים כסקיצה ובכלל לא חשבתי שזה ייצא אי פעם, בטח לא ביום שאני מוציאה סינגל בכורה משלי. כרגע השיר ההוא ממש לא באג'נדה המוזיקלית שלי, אני במקום אחר לגמרי".

"גנזתי אלבום ראשון, לא התחברתי למעבדים שעבדו איתי"

-למה גנזת את האלבום הראשון שלך?
"התחלתי להקליט אותו לפני 'כוכב נולד' וכשהתוכנית הסתיימה יצאתי משם מישהי אחרת לגמרי. זה כבר לא קלע למה שרציתי ולא היה לי באמת מה להגיד שם, למרות שכתבתי אלבום שלם. גם לא התחברתי למעבדים שעבדו איתי. בוא נגיד שזה היה בית ספר יותר מאלבום".

לאחרונה קיבלה אהרוני פנייה מלהקה בריטית בשם "The raid", ששמעו שירים שלה במיי ספייס וביקשו להקליט איתה. "הם הרכב בריטי שעושה רוקנ'רול, קיים כבר כמה שנים ועובד די יפה", מסבירה אהרוני, "הם אמורים בקרוב להגיע לארץ לצלם קליפ. אני אשמח לנסות להקליט איתם. המבטא שלי באנגלית די טוב".

-הופעות?
"כרגע אנחנו בחזרות ובקרוב יוצאים להופיע. אין עוד תאריכים. האלבום ייצא תוך חודשיים-שלושה. אני במגעים עם חברות תקליטים וכלום עוד לא סגור".