היוצר והזמר שלמה גרוניך מקליט בימים אלה אלבום חדש עם הרכב רוק צעיר, איתו הוא גם מופיע במועדונים, עם שירים מיוחדים מאלבומיו הראשונים ולהיטים מכל הקריירה. "הם נגנים מצוינים, ומרוב הזמן שאנחנו מנגנים יחד ומבלים יחד", זה נהיה כבר תקליט להקה, מחמיא גרוניך לנגנים שלו - אייל מזיג בבס, רון אלמוג בתופים ועומרי אגמון בגיטרה.

"אני כבר רגיל שנדבקים ללהיטים הישנים"

לקראת האלבום החדש אומר שלמה גרוניך: "אני כבר רגיל שלא לוקחים בשתי ידיים את השירים החדשים שאתה יוצר, אלא נדבקים ללהיטים הישנים, אני מקווה שהפעם זה יהיה אחרת. על תחושת המרמור הזו כתבתי בזמנו את 'שירים פשוטים'".

כמו כן הופיע שלמה גרוניך לאחרונה עם בתו בת ה-14, ים גרוניך, שמתגלה כזמרת בפני עצמה. "היא רוצה את הדרך שלה", אומר האב הגאה, "היא לא רוצה שיחברו אותה איתי. היא לא כל כך רוצה להיות קשורה עם אבא. היא מוזיקה מהרגע שהיא נולדה הילדה הזאתי, היא שרה לעצמה ואני לא מאמין, אני מצטמרר מהמוזיקליות שלה.

"ים רק בת 14 אבל היא מתמסרת לשירה והיא חסרת גיל"

אין תמונה
"היא מדהימה". ים גרוניך

"גם הטוטאליות שלה בשירה - היא חסרת גיל למרות שהיא בת 14 - והיא לא רוצה להיות קשורה לאבא שלה 'שלמה גרוניך 'ושישירו לה 'שלמה גרוניך', היא רוצה את ההפרדה ואני מבין ומכבד את זה. אני מפגיש אותה עם אנשים אחרים שיתנו לה את הידע והמידע של מה שצריך לעשות".

"באמריקה אני מסתכל ואני רואה ששם חבר'ה בגיל 14 הם קורעים את המסך. היא הלכה ל'בית ספר למוזיקה' ואמרו לה שהיא בוגרת מדי וצריכה ללכת ל'כוכב נולד'. אנחנו בינתיים הולכים עם הדרייב שלה והכוח שלה ומחפשים לה את השיר הנכון. אני רוצה להקליט אותה ואני מאוד מאמין בה. כשאני חושב על הגיל הצעיר שלה אני רואה את ההתמסרות שלה וזה מדהים".

>> שרה בטנס סולנית "K's Choice": "הקהל הישראלי הכי משוגע"