סיה הגיעה להתארח בתוכנית הבידור והסאטירה האמריקנית "סאטרדיי נייט לייב" (SNL), המקום שבו הכוכבים הכי גדולים רוצים לצאת מגניבים ולכן לא אכפת להם לצחוק קצת על עצמם. סיה הופיעה בשני ה"נאמברים" שלה כשאת עיניה מסתיר "וילון" בד שחור, בהמשך לכך שהיא לא מרבה לחשוף את פניה על עטיפות האלבומים ובהופעות. האם היא וחקת כאן על עצמה או לא, זה כבר בעיני המתבונן.

השיר הראשון שביצעה היה הסינגל האחרון שהוציאה, "Elastic Heart", וההופעה בתוכנית לעגה במודע לקליפ "Elastic Heart", שליווה את הסינגל. הילדה-רקדנית מאדי זיגלר שכיכבה בקליפ המקורי עם השחקן שייה לבוף, רקדה גם כאן עם רקדנית בוגרת, שהיתה מחופשת כמוה, עם בגד גוף ופיאה בלונדינית תואמת. השתיים רקדו בתנועות שהזכירו את הקליפ המקורי - נצמדו, התחבקו, רבו, הרקדנית הבוגרת הרכיבה את זיגלר על גבה, ויחד הן ביצעו ריקוד שהיווה מעין הומאז' לקליפ המקורי.

הביצוע השני של סיה היה ללהיט הענק שלה "Chandelier". בניגוד לביצועים בתוכניות אירוח כמו אלה של אלן דג'נרס וג'ימי קימל, הפעם הילדה מאדי זיגלר לא ליוותה את הביצוע בריקוד. במקומה התייצב לצד סיה שחקן מאופר ולבוש כדמות בסרט אילם (או אם תרצו - דמות של ליצן עצוב), והמחיז את מילות השיר באמצעות תנועות הידיים שלו, אולי כדי ללעוג לכך שסיה "בולעת" חלק מהמילים ולא כולם מבינים מה ועל מה היא שרה.

שני אמנים נוספים שזכו למערכונים בתוכנית של "סאטרדיי נייט לייב" היו ג'יימס בראון המנוח, בחיקוי של הקומיקאי ג'יימס הארט, וג'סטין ביבר, שזכה לחיקוי של הקומיקאית קייט מקינון בפרסומת שלו לקלווין קליין.

צפו:

סיה - Elastic Heart

Sia - Elastic Heart (Live on SNL) by gentaa

סיה - Chandelier

Sia - Chandelier (Live on SNL) by gentaa

החיקוי של ג'יימס בראון המנוח

החיקוי של ג'סטין ביבר בפרסומת לקלווין קליין