חוה אלברשטיין מוציאה קליפ חדש לשיר "אהבה", אותו יצר אורי בהט. מדובר באירוע מיוחד, כיוון שזה הוא הקליפ הראשון אליו מצטלמת אלברשטיין מזה 20 שנה. בפעם הקודמת זה קרה בשנת 1992 בקליפ "The Man I Love".

השיר "אהבה" לקוח מאלבומה החדש של אלברשטיין "ואיך אצלך" שצפוי לצאת בקרוב. האלבום כולל שירים שיצרה אלברשטיין לצד שתופי פעולה עם ערן צור, קורין אלאל (שהלחינה את "אהבה"), וטקסט של דוד אבידן, בהפקה מוזיקלית של תמיר מוסקט.

מוסקט אומר שאלברשטיין חרגה ממנהגה והצטלמה לקליפ כיוון שהבטיחה לו שתעשה זאת. "היתה לי תחושה שהתקליט הזה ישמח להראות אותה. היא אמרה לי 'אין מצב, אני לא עושה קליפים בחיים, אין לי כוח לזה'. בסוף היא פתאום שכן. אני חושב שכל הצוות סביבה היה די בשוק".

תמיר מוסקט, חבר ה"בלקן ביט בוקס", הפיק אלבומים לאמנים כמו אסף אבידן, תומר יוסף ואורן ברזילי. עד שיום אחד קיבל אי מייל מחוה אלברשטיין. "זה היה אחד האי מיילים המרגשים", הוא אומר, "כי כמה ימים לפני שאל אותי חבר איזה תקליט הייתי רוצה להפיק עכשיו. אמרתי לו שאת חוה אלברשטיין, למרות שזה בטח לא יקרה לעולם. ויומיים אחר כך קיבלתי אי מייל ממנה. חוה עשתה עבודת הכנה, היא ידעה למה לצפות ממני וידעה שאני אמתח את זה למקומות שאני מותח".

על הסט של צילומי הקליפ פגשה חוה אלברשטיין את הנכד איתי בן העשר, שכבר השתתף באלבומה הקודם 'ילדת טבע'. אולי הוא הגיע כדי לעזור לסבתא להשתחרר מול המצלמות.