"אני אוהבת לכת על הקצה, זה מרגש, זה מאתגר וזה לא משעמם אותי", אומרת מיכל אמדורסקי, שהוציאה את השיר הפרובוקטיבי "המדריך לתל אביבי המתחיל", אותו כתבה איה כורם, שיר בו אמדורסקי מתפארת בכל הדברים שעשתה בעיר הגדולה- סקס, סמים ופירסינג באיזורים מוצנעים, ומזמינה גבר צעיר ללמוד ממנה איך עושים את זה נכון.

"המוטו שלי הוא להתחדש ולהתרגש, ולהתאתגר ולרארות עד איפה הגבולות שלך אני חושבת שזו דרך נכונה לחיים", מוסיפה אמדורסקי. "כל העניין הזה של המוזיקה והשירים, זה דברים שאני מקבלת השראה לא מהארץ ומנסה לפתח את זה פה ונלחמת על המקום הזה, כי צריך גם את זה. ולדעת, אני בטוחה שאני היחידה. כל הקטע של הקצה ופרובוקציה ובלה בלה בלה זה קשור להיותי אמן שמשחק תפקיד בסצנה המקומית, וזה בין אם התקשורת הכתירה אותי או בין אם אני מכתירה את עצמי והולכת עם זה, כי אחרת אם לא הייתי עושה את זה לא הייתי פה".

"אם הייתי מתנשקת עם רקדנית כמו מדונה היו סוקלים אותי באבנים בכיכר העיר"

-כשאת מנסה להביא את זה מבחוץ מי ההשראה?
"כולן כולן, אני לא אוהבת את הצביעות הזאת. הבת שלי בת 10 רואה עם החברות שלה ביו טיוב קליפים של ליידי גאגא, שלפעמים אני, שאין לי בעיה עם כלום ואני מאוד ליברלית, לפעמים לא נוח לי שזה מה שהן רואות, אבל זה העניין החברתי וככה הן חיות. אבל כשזה מגיע מחו"ל אז כולם מוחאים כפיים. או למשל ההופעה של מדונה, שהייתי בשתיהן עם מאה עשרים אלף איש. האמנית הגדולה הזאת התנשקה עם אחת הרקדניות שלה וכולם מחאו לה כפיים, אם אני הייתי עושה את זה היו סוקלים אותי באבנים בכיכר העיר. הצביעות פה מטורפת, כמו באמריקה, ושם אלה האמנים הכי מצליחים".

"אז בהיותי אמן זה משחק, תבואו אלי הביתה, אני חיה חיים רגילים כמו כולם, קמה בוקר ושולחת את הילדות לבית ספר ומכינה אוכל. ואני משחקת בחמש הצגות והולכת לשחק בהצגה 'שודדי הקאריביים' אז אני כבר שלושה חודשים מתאמנת בקרקס על טרפז, ואומנם באתי מריקוד אבל זה הכל חדש לי. אני כל הזמן שם הפוכה והידיים שלי מלאות פציעות, זה לא כזה דבר מובן מאליו וקל. ולמרות שזו הצגת ילדים אני מאתגרת את עצמי פה ואני מעלה פה את הרמה, כי אין פה אף אמן שיעלה על טרפז ויעשה את זה בלי להתכיין שקשה לו וכואב לו, ואני כזאת - אני הולכת עד הקצה בכל התחומים".

>> הדיג'יי הבינלאומי Avicii מגיע לישראל