"בסוף אני אהיה איש עסקים ששר מדי פעם", אומר אייל גולן לרוני קובן ב"עובדה" וחושף בפניו את תוכניותיו לעתיד: "אני לא רוצה בגיל 56 לעמוד על הבמה כל ערב. אני רוצה לדעת שבגיל הזה אני אוכל להיות עם הילדים שלי ולעשות עסקים ומדי, פעם שבא לי בכיף, ללכת ולהופיע".

"להופיע כל יום זה שוחק", הוא מוסיף, "15 שעות ביום אני צריך להיות נחמד ולאנשים לא אכפת אם רגע לפני שמבקשים חתימה התעצבנתי על מישהו. גם כשסבא שלי נפטר הייתי חייב להמשיך להופיע".

אייל גולן הוא לא רק היורש של זוהר ארגוב, הוא הרבה מעבר לזה", מסביר קובן את ההחלטה לראיין את גולן, "הוא הראשון שפרץ את הגטו המזרחי והביא את המוזיקה המזרחית לכל בית בישראל, גם לבתים בכפר שמריהו. כבר הרבה מאוד שנים הוא מצליח להיות בפסגה ורק מטפס למעלה כל הזמן הוא בטח יודע משהוא שהרבה אנשים אחרים לא יודעים. הוא הפך לסוג של דייוויד בקהאם או בריטני ספירס. הוא היום מין כזה פופ סטאר שממתג את עצמו בכל דרך אפשרית".

"אייל גולן פורץ את גבולות המותג של עצמו"

במה מתמקדת הכתבה?
"זו כתבה על הביזנס שלו. איך הוא הופך את עצמו לביזנס. הוא פורץ את המותג יש לו חברת הפקות והוא מופיע כל ערב בחתונות, ויש לו בושם והוא מחתים זמרים אחרים ויש לו את הסלולר ואת הנדל"ן ויש לו אפליקציה באייפון. זה משהו שעדיין לא נראה פה ברמת המסחור והתוכן השיווקי".

הוא נפתח אליך בראיון?
"לגמרי. לכוכבים בדרך כלל יש המון מגננות, והרבה חרדות לדימוי שלהם ולאייל גולן אין שום בעיה ובזה יש קסם מאוד גדול. יש לו הרבה אירוניה עצמית, ומודעות עצמית. אני מאמין שהוא ראי של תקופה, במדינה שהכוכבים שלה עוברים ממדורי תרבות למדורי כלכלה הוא פשוט מתאים את עצמו למצב. הוא פשוט ביזנס מן".

מה גילית עליו?
"אייל גולן הוא מישהו שלא ייאמן שהוא קיים, אני חושב שפגשתי את ה- ALL ISRAELI BOY. הוא אוהב את אלירז ב'האח הגדול' והוא רואה 24 ב-VOD כשהוא חוזר בלילה. הוא לא הולך לפאבים ולא מחפש בחורות כמו שמספרים עליו".

אתה בטוח?
"אני אומר שלא כל כתבה על אייל גולן חייבת להסתיים בדימוי של אנטריקוט ופרוסת שוקולד. לא חייבים לדבר איתו על אילנית לוי, על סמים, על הימורים ועל חיי המין שלו. לתפוס אותו ככזה זה לבוא אליו ממקום מתנשא. האיש הזה הוא היום אחד האמנים הכי מפולפלים ומתוחכמים שיש בישראל".

>> מי מנסה להיכנס לנעליים של אייל גולן? פפראצי