עם שש מועמדויות לפרס "גראמי", וחמש מועמדויות בפרסי ה"בריטס", (הכי הרבה מועמדויות השנה, בשניהם) הזמר והיוצר הבריטי סם סמית' מסכם שנת פריצה יוצאת דופן, עם אלבום הבכורה "In The Lonely Hour", שכלל להיטים כמו "Stay With Me", ו-"Money On My Mind" ועוד לפניהם "Latch" עם דיסקלוז'ר ו-"La La La" עם נוטי בוי.

כעת זוכה סמית' גם לכתבת שער במגזין הנחשב "רולינג סטון", וכמו רוב האמנים הוא מתאר אותה כ"כחלום שמתגשם, אני לא ממש מצליח להאמין שזה קורה, ולכן אני כל כך שמח". בקטע הוידיאו שיצלם איתו המגזין בניו יורק, הוא מספר לכתבת: "אני זוכר את ההופעה הראשונה שלי, זה היה ב'מרקורי לאונג'' באוגוסט 2013. קיבתי הלם כשהבנתי שההופעה היא 'סולד אאוט'. ומחר אני מופיע ב'מדיסון סקוור גארדן', שזה לא יאמן".

"בכל יום אנשים שואלים אותי איך אני מרגיש", אומר סמית', "ואני מתחיל לא לדעת. אני אני לא יודע איך אני מרגיש. אני יודע שזה גדול, ואני עדיין מרגיש שפויף אני עוד לא בגמילה". מצד שני, הוא בגמילה ממאכלים שהיה רגיל לאכול. "עד ה'גראמי' אני בדיאטה, ואחרי ה'גראמי' אני הולך לאכול עשרה המבורגרים. אני מעדיף אוכל על פני מוזיקה, סקס והמשפחה שלי. סתם אני צוחק. אני אוהב גבינה, עוף מתוקן, אבוקדו. אני פשוט אוהב אוכל. אני אפילו אוהב סרטים שאוכלים בהם. מוזיקה זה גם טוב, וגם סקס זה טוב באותה המידה".

"בהמשך הראיון אומר סמית': "אני רוצה להיות הרבה דברים בחיים שלי. אני רוצה להיות כוכב פופ קלאסי, להוות מודל לאנשים צעירים, אני רוצה ללבוש חליפות ולשיר שירי אהבה, להיות ג'נטלמן מודרני, ג'נטלמן בן 22".

סם סמית' (צילום: Mike Coppola, GettyImages IL)
"אני פשוט אוהב אוכל". סם סמית' | צילום: Mike Coppola, GettyImages IL

"ומוסיף: "לפעמים אני מדמיין דברים בראש, וכשאתה מדמיין דברים שיקרו בכל יום מחייך, יש מצב שהם יתקיימו. לברוא מיאות בעזרת מחשבה בראש זה די חזק. יש לי חלומות ואני כל הזמן חושב על העתיד. רציתי לעשות מוזיקה בגיל 22, זה היה החלום שלי, אבל מעולם לא דמיינתי שתגיע כזו הצלחה כמו שקורית עכשיו. לא ציפיתי להופיע במקום כמו המדיסון סקוור גארדן בסיבוב ההופעות הראשון שלי. לא חשבתי שהאלבום הראשון שלי יזכה אותו בחמש מועמדויות ל'גראמי' ושהוא יימכר בחמישה מיליון עותקים, בטח שלא בשנה הראשונה".

"אני שומר על הנורמליות דרך זה שאני חי את החיים ואומר את מה שאני אומר. אם אני עצוב ויש לי יום מדכא, אז אני עצוב ויש לי יום מדכא. לא צריך להעמיד פנים שהכל בסדר. לפעמים דברים לא עובדים כמו שצריך וזה בסדר. זה בסדר לכעוס או להיות עייף. אני בן אדם וככה זה צריך להיות. אני נשאר שפוי, כי אני מונחה על ידי הרגשות שלי, לא על ידי הראש".

סמית' זוכה לחיזוק מהקולגה טיילור סוויפט שאומרת ל"רולינג סטון": "אנשים מחפשים מישהו אמיתי להאזין לו. הפגיעות שסם מצליח להקרין מתפרשת כאומץ, כי היא אותנטית". מסתבר שפגיעות היא חומר טוב, כיוון שבכתבה המלאה סמית' מספר על הפעם הראשונה שהתאהב, ועל הבריונות שהופגנה כלפיו כנער שיוצא מהארון.

כמו כן, סמית' מבקש בראיון שיפסיקו להשוות בינו לבין אדל, כפי שעשה שדרן הרדיו הותיק הווארד סטרן (האחרון מבין רבים שעשו זאת). "זה פשוט מעצבן אותי שאנשים לא מסוגלים לקבל שיש שני כוכבי פופ שונים, ששרים שירים מאוד אישיים. אנחנו גם לא נראים כמו כוכבי פופ נורמליים".

אדל (צילום: Slaven Vlasic, GettyImages IL)
"שנינו לא נראים כמו כוכבי פופ". אדל | צילום: Slaven Vlasic, GettyImages IL
טיילור סוויפט (צילום: Isaac Brekken, GettyImages IL)
"הפגיעות שסם מצליח להקרין מתפרשת כאומץ, כי היא אותנטית". טיילור סוויפט | צילום: Isaac Brekken, GettyImages IL