אלישיה קיז על הבמה (צילום: Christopher Polk, GettyImages IL)
הנערה הזו בוערת | צילום: Christopher Polk, GettyImages IL

כנגד כל התחזיות, ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי בתחום הבטחוני, קיץ 2013 עומד להיות לוהט לא פחות מאלה שהיו לפניו. בכל חורף אנו סופקים כפיים, מביטים לשמיים, ומתפללים לישועת ההופעות מחו"ל שתגיע ותגאל את הפרובינציה שלנו משיממונה היחסי. בכל חורף אנחנו מודאגים - והשנה במיוחד בשל מבצע "עמוד ענן" - ובכל פעם מחדש מצליחים המפיקים המקומיים, ובראשם שוקי וייס, לסגור לקיץ מספיק הופעות מעניינות כדי שנוכל להרגיש, ולו לרגע, כמו מדינה מתוקנת באירופה.

נכון, להקת רוק בסדר גודל של הרד הוט צ'ילי פפרז (או אפילו גאנז נ' רוזס) לא תנחת אצלנו בחודשים הקרובים, עקב ביטולו המאכזב של פסטיבל "לולה פלוזה" המקומי, שהיה אמור להיות הדבר הכי גדול שקרה כאן בעשור האחרון, אבל גם בלעדיו, ועוד לפני שהתפרסמו ההופעות של החודשים אוגוסט, ספטמבר ואוקטובר, יקבלו השנה חובבי הרוק את מייק פאטון הנערץ, את דפש מוד, ועוד כמה אמנים בסדר גודל קטן יותר. מי שממש לא מתחבר - נקווה שהספיק לקנות כרטיסים לאיחוד ההיסטורי של להקת "כוורת". ואפרופו "כוורת" - אוהבי המיינסטרים המבוגר בכלל יכולים להכין ארנקים עם הגעתם של ברברה סטרייסנד, יאני וקליף ריצ'ארד. אנשי האלטרנטיב יקבלו את פסטיבל "פלאג" ועוד הופעות שוות. אגב, כאן תמצאו את הופעות המטאל החזקות של החודשים הקרובים.

מופעי חודש אפריל

1 באפריל: עומר חכים בזאפה הרצליה

אין תמונה
עומר חכים
מתופף-העל האגדי עומר חאכים יופיע ב-1.4 בזאפה הרצליה עם הטריו הניו יורקי שלו. ב- 2.4 יקיים חאכים כיתת אמן במועדון "האיזור" בתל אביב. רשימת האמנים איתם ניגן מדברת בעד עצמה: סטינג, דיוויד בואי, מדונה, הדייר סטרייטס, מיילס דייויס, הרבי הנקוק ובובי מק'פרין. חכים שגדל בניו יורק, הושפע מזרם הפיוז'ן שפרח בעיר והפך ברבות השנים לנגן אקלקטי ומתוחכם.
כרטיס משולב להופעה ב"זאפה" ולכיתת אמן: 330 ש"ח.

 

4 ו-5 באפריל: ג'ו לואיס ווקר בזאפה

אין תמונה
ג'ו לואיס ווקר
ג'ו לואיס ווקר. גיטריסט זוכה פרסים, סולן מלא נשמה וכותב שירים מוערך, החל את הקריירה במצע שנות ה-60, אז ניגן עם אגדות כמו ג'ימי הנדריקס, מאדי ווטרס, ג'ון לי הוקר, ניק לואו, סטיב מילר, ווילי דיקסון, אוטיס ראש, וצ'ארלי מאסלווייט.

ווקר מגיע לשת הופעות במועדוני זאפה - 4 בחודש בתל אביב ולמחרת בהרצליה - עם הרכב שנקרא "The Blues Rebels" וכולל גם נגנים ישראלים את אנדי וואטס בגיטרה, דב האמר במפוחית ושירה, אלון הילל בתופים ואילן הילל בבס. המוזיקה של ווקר משלבת בצורה הרמונית בלוז, רוק, גוספל, ג'אז וקאנטרי.

אלבומו האחרון של ג'ו לואיס ווקר, Hellfire, מועמד ל-4 פרסים בפרסי מוזיקת הבלוז של 2013: פרס אמן השנה ע"ש בי.בי.קינג, פרס אלבום הבלוז העכשווי, פרס אמן הבלוז העכשווי ופרס על שם גיטרת גיבסון.
מחיר כרטיס: 180 ש"ח.

 

12 באפריל: פול גילברט ברידינג 3

אין תמונה
פול גילברט
גיטריסט הרוק האמריקני פול גילברט מהלהקות "Mr. BIG" ו- "Racer X" יגיע לראשונה ישראל ויופיע במועדון הרידינג 3 בנמל תל אביב ב-12.4 במסגרת סיבוב הופעות עולמי, ולרגל הוצאת האלבום החדש שלו "Vibrato".

גילברט נחשב לאחד הגיטריסטים המהירים בעולם. מלבד הלהקות הוא ניגן עם ג'ו סטריאני, מייק פורטנוי (דרים ת'יאטר) וג'ון פטרוצ'י, והוציא עד היום 12 אלבומי סולו ו-18 קלטות לימוד ו- DVD. הוא יגיע לארץ עם להקתו הנוכחית הכוללת בנוסף אליו את תומס לאנג בתופים, קלי למויי בבס ואשתו איימי גילברט בקלידים.
מחיר כרטיס למופע: 245 ש"ח.

 

23 באפריל: ראווי קולטריין בזאפה תל אביב

אין תמונה
ראווי קולטריין
ראווי קולטריין, סקסופוניסט הג'אז, בנו של אמן הג'אז האגדי ג'ון קולטריין, חוזר ב-23.4 לשתי הופעות בישראל עם החמישייה שלו, אחרי שבעבר כבר ביקר כאן פעמיים.

קולטריין נולד בלונג איילנד בשנת 1965 לג'ון ואליס קולטריין. אביו, הסקסופוניסט האגדי, מת כאשר ראבי היה בן שנתיים. אמו אליס, מלחינה ופסנתרנית, היוותה מודל עבורו לחיקוי ושיתפה אותו בהפקת אלבומה שיצא 3 שנים לפני שמתה.

ב1997, לאחר כ-30 אלבומים בהם ניגן עם אגדות חיות כמו מק'וי טיינר, סטיב קולמן, פרעה סנדרס, הרבי הנקוק ,סטנלי קלארק, וכשותף להנהגת פסגת סקסופונים עם לובן ודייב לייבמן , עבר ראבי לפרונט והוציא את "Moving Pictures", אלבום הבכורה שלו כמוביל. מאז ועד היום הוציא עוד 6 אלבומים כמוביל כאשר הוא מצליח לטפל במורשת העצומה של אביו ובעזרת החמישייה שלו מצליח לעבד פעם אחר פעם את רעיונותיו לחזון משלו. אלבומו האחרון " Spirit Fiction" הופק ע"י ג'ו לובאנו ויצא השנה. האלבום היה מועמד לפרס ה"גראמי" ואף נבחר לאלבום השנה בבלוגים ופורטלים חשובים בעולם הג'אז.
מחיר כרטיס: 219 ש"ח.

 

23 באפריל: ריקרדו הרץ ברידינג 3

אין תמונה
ריקרדו הרץ
הכנר הברזילאי ריקרדו הרץ מגיע לרדינג בליווי ההרכב שלו, כחלק מסיבוב הופעות אירופי. הרץ יארח את
אבישי כהן (חצוצרה), ויזכה למופע חימום של ההרכב "שורולה".
הרפרטואר המוזיקלי של הרץ עשיר בביצועים אינסטרומנטליים בסגנונות וזרמים שונים של המוזיקה הברזילאית,  מהמקצבים המאפיינים את דרום ברזיל, דרך השורו והסמבה על וורסיות השונות שלה, תוך שימוש בכינור שלו ככלי מרכזי,. הרץ, 33, גדל והתחנך על ברכי המוסיקה הקלאסית, אך במהלך לימודיו במכללת ברקלי היוקרתית למוזיקה נפתחו אופקיו ואוזניו אל עולם הג'אז, ומשם חזר הרץ אל צלילי מולדתו ברזיל. הרץ הוציא לאחרונה את אלבומו הרביעי "Aqui é o meu lá" הכולל כמה שירים חדשים בהלחנתו, בהם הסווינג והגרוב נותנים את הטון.
כרטיסים: מ-129 ש"ח.

 

27 באפריל: אפרו-קובאן אולסטארס באמפי שוני

אין תמונה
אפרו-קובאן אול סטארס
חואן דה מארקוס גונזלס, ממייסדי ה"בואנה ויסטה סושיאל קלאב", מגיע להופעה באמפי שוני ב-27.4 עם הרכב מוזיקה הקובנית המונה 15 איש ומכונה "Afro-Cuban All Stars". ההרכב מנגן את המוזיקה הקובנית על שלל גווניה, כולל שירים של ה"סושיאל קלאב".

חואן דה מרקוס גונזאלס, נחשב לאחת מהדמויות המרכזיות במוסיקה הקובנית מזה שלושה עשורים. בשנת 1994 יזם פרויקט בו איגד את טובי נגני וזמרי העבר הקובניים משנות ה-50' וכך נולד אלבום המופת "בואנה ויסטה סושיאל קלאב", שהיה מועמד לשלושה פרסי "גראמי".
מחיר כרטיס: 219 ש"ח.

 

מופעי חודש מאי

2 במאי: Pelageya ברידינג 3

אין תמונה
פלגאה חנובה, Palegeya
להקת האתנו-פולק Palegeya מגיעה לישראל היישר מרוסיה. את ההרכב, שמופיע ברחבי העולם, מובילה פלגאה חנובה, זמרת בסגנון אתנו-פולק שהתחילה להופיע בגיל 12 ועל שמה קרויה הלהקה.

ברזומה של פלאגה הופיעה בכיכר האדומה במוסקבה (97'), הופעה בכיכר טרפלגר בלונדון (2005), הלהקה הרוסית הראשונה שהופיעה על הבמה האגדית של ה"רויאל אלברט הול". בשנת 2008 קיבלו את פרס ה"טריומף" (המקבילה הרוסית של ה"גראמי") על התרומה הרבה לתרבות הרוסית. ב-2012 מונתה חנובה למנטורית בגרסה הרטוסית של "דה ווייס".
מחיר כרטיס: 250 ש"ח.

7 במאי: דפש מוד בפארק הירקון

אין תמונה
גהאן, דפש מוד
חברי להקת "דפש מוד, דייב גהאן, אנדי פלטשר ומרטין גור, יפתחו בישראל את סיבוב ההופעות העולמי החדש שלהם, בהופעה חגיגית שתתקיים ב-7 במאי בפארק הירקון בתל אביב.

בהופעה ישיקו שלושת חברי דפש מוד את אלבומם החדש "Delta Machine", שכבר נחשף. דפש מוד כבר פתחו בישראל סיבוב עולמי, לפני שלוש שנים, בהופעה מוצלחת במיוחד, ועתה שבים לישראל.

את מופעי החימום לדפש מוד יספקו הצמד האלקטרוני הגרמני "בוקה שייד" ו"בלקן ביט בוקס סאונד סיסטם".

מכירת הכרטיסים נמשכת בימים אלה, החל מ-360 ש"ח ועד ל-1300 ש"ח ב-VIP.

 

9-11 במאי: "פלאג-פסט" בכפר הנוקדים

אזיליה בנקס (צילום: Joe Scarnici, GettyImages IL)
נוקדת. אזיליה בנקס | צילום: Joe Scarnici, GettyImages IL
פסטיבל "פלאג-פסט" יביא לישראל שורת אמני איכות מחו"ל, שחלקם יופיעו לראשונה בישראל ורובם מככבים בפסטיבלים הנחשבים ביותר מעבר לים כמו "פיצ'פורק", "קואוצ'לה" ו"סונאר". רשימת השמות כוללת את אזיליה בנקס, chk chk chk (!!!), ג'סי וור, css, ג'ון טלאבוט, Tinariwen, לי סקרץ' פרי ו-2manydj's. מהאגף הישראלי יצטרפו אליהם עדי אולמנסקי, Buttering Trio, יוסי פיין והאקסנטריקס, Tiger Love, טריפונס ו-Water Knot.

כל אלה יגיעו לשלושה ימים של הופעות וכיתות אמן על פני שלוש במות בכפר הנוקדים - נווה מדבר מבודד שנמצא ליד מצדה, בתאריכים 9 עד ה-11 במאי 2013. בפסטיבל צפויים להשתתף כמה אלפי צופים בלבד, אשר ילונו במקום בתנאי קמפינג, לצד האמנים.

מטרת המארגנים היא למכור את כל הכרטיסים מראש, כנהוג בפסטיבלים מקבילים בחו"ל. מחיר כרטיס עומד על: 700 ש"ח לכל שלושת הימים של הפסטיבל וכל ההופעות. לא ניתן לרכוש כרטיסים לימים בודדים.

 

27-30 במאי: פסטיבל מידטרניה באשדוד

אין תמונה
חולם באשדודית. פאקו דה לוסיה
מעל 150 אמנים, הרכבים ולהקות יופיעו בפסטיבל מוסיקת מדינות הים התיכון "אשדוד Méditerranée", אשר יתקיים בארבעה מתחמי הופעות באשדוד, בהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח.

המופעים הבולטים מחו"ל: פאקו דה לוסיה (ספרד), יורגו דאלארס ( יוון) ז'יל איירגו ( צרפת)  קונצ'ה בוייקה (ספרד) צ'יקו והג'יפסיז (מהג'יפסי קינגס) באבא זולה (טורקיה), מונטסה קורסה (ספרד) פאקו הארדיה (ספרד).

ובנוסף - עמיר בניון מלווה בתזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד הפקה מיוחדת, ערב מחווה לאביהו מדינה בהשתתפות גליקריה, דקלון, חיים משה, שימי תבורי, אבנר גדסי, יואב יצחק ונאווה מדינה. המופע "שירים באשדודית" שיארח את קובי אוז ואהובה עוזרי.

28 במאי: דניאל ג'ונסטון בבארבי

דניאל ג'ונסטון (צילום: Peter Juhl)
דניאל ג'ונסטון | צילום: Peter Juhl
דניאל ג'ונסטון יגיע לישראל לראשונה ויופיע במועדון בארבי בתל אביב ב-28 במאי. יהיה זה ביקורו הראשון של ג'ונסטון בן ה-52 בישראל. ג'ונסטון נחשב לאחת הדמויות האניגמטיות והמעניינות במוזיקה האמריקאית ולגיבור תרבות. הוא זכה למעמד קאלט בתרבות השוליים ומחוצה לה. בין היתר בזכות מעריציו המפורסמים שסוגדים לו ומרבים לחדש משיריו, כמו פרל ג'אם, יו לה טנגו, סוניק יות', דייויד בואי, טום ווייטס, בק, ווילקו וספיריטולייזד. המעריץ המפורסם מכולם הוא קורט קוביין סולן "נירוונה" המנוח", שבתחילת שנות ה-90' לבש חולצה המזוהה עם ג'ונסטון לכל ראיונותיו בתקשורת.

ג'ונסטון חולה במאניה דיפרסיה, בעל רקורד מרשים של כניסה ויציאה מאשפוזים ואינו מסוגל לתפקד עצמאית. הוא גר עם הוריו בטקסס ומנוהל על ידי אחיו ויגיע איתם לישראל. לצד מחלות הנפש ג'ונסטון גם דתי פנאטי עם התנהגות אקסצנטרית. בנוסף הוא סובל מבעיה התפתחותית, שגורמת לו לתפוס את העולם כילד, כמציאות שיש בה רק שחור ולבן, טוב או רע.

מחירי כרטיסים: 139 ש"ח במכירה מוקדמת. מחיר מלא: 179 ש"ח.

 

מופעי חודש יוני

5 ביוני: ג'וני ווינטר בבארבי

אין תמונה
אגדת גיטרה. ג'וני ווינטר

ג'וני ווינטר האגדי, מהגיטריסטים הטובים בכל הזמנים, מגיע להופעה בישראל, אשר תתקיים ב-5 ביוני 2013 במועדון בארבי בתל אביב. את החימום יספקו "The Blues Rebels". ווינטר הוא גיבור גיטרה אמיתי, שנבחר לאחד מ-100 הגיטריסטים הטובים בכל הזמנים על ידי המגזין "רולינג סטון". גיטריסטים רבים בעולמות הבלוז והרוק הושפעו ממנו לאורך השנים, ביניהם גם דני סנדרסון הישראלי ש"גדל עליו" ומעריץ אותו עד היום.

ווינטר הוא בעצם החוליה המקשרת בין רוק-בלוז בריטי לרוק אמריקאי דרומי. הוא פרץ לתודעה החל משנת 1969 כאשר החל ליצור תבנית רעננה לבלוז הקלאסי, אשר כוללת שילוב עוצמתי של גרוב טקסני אותנטי עם הפרשנות האישית שלו. במהלך שנות ה-70' וה-80' הוא נחשב ל"נושא הלפיד" של הבלוז.

 

7 ביוני: "לג'נדרי פינק דוטס" בבארבי

אין תמונה
לג'נדרי פינק דוטס

להקת "לג'נדרי פינק דוטס", הרכב הקאלט האומנותי מהולנד, חוזרת לישראל ב-7 ביוני 2013 ותופיע במועדון בארבי בתל אביב. ביקור זה הוא השלישי של "לג'נדרי פינק דוטס" בישראל לאחר שלוש הופעות מוצלחות שהותירו רושם רב במוזיאון תל אביב בשנת 1992 והופעת סולד אאוט בבארבי תל אביב ב- 2005.

אדוארד קאספל, הסולן והמנהיג של "The Legendary Pink Dots", הוגדר כ"גאון על סף הטירוף", הטקסטים האפוקליפטיים-מיסטיים שלו הקנו לו עדת מעריצים מקומית אשר הכתירה אותו כ"נביא".

המופע שתתן הלהקה בארץ הורכב בקפידה עבור הקהל הישראלי. במופע ינוגנו שירים אשר לא בוצעו מעולם בישראל מתוך יצירותיהם הגדולות של ה"פינק דוטס": The Lovers, The Tower, Any Day Now, The Maria Dimension ועוד. בנוסף - לראשונה מזה שנים רבות יחבור ללהקה נגן הכינור המקורי והאגדי של ההרכב פטריק רייט (Patrick Wright) מהאלבומים The Lovers, Any Day Now, Asylum, The Tower ועוד, ויחד יחזרו ה"דוטס" לנגן על הבמה להיטים ושירים מאלבומיהם המוקדמים.

כרטיסים למופע: 169 ₪ מחיר כרטיס במכירה מוקדמת.

 

15 ביוני: ה-Liars בבארבי

ליירז, ליירס, Liars (צילום: Zen Sekizawa)
Liars | צילום: Zen Sekizawa
להקת ה"Liars" תופיע בישראל לראשונה, ב-15 ביוני. הטריו האמריקאי, עם אנגוס אנדרו בשירה וגיטרה, ארון המפיל בגיטרות, כלי הקשה וסינתיסייזר וג'וליאן גרוס בתופים - יחתום במועדון בארבי בתל אביב את הסיבוב האירופאי להשקת האלבום "WIXIW", השישי שלהם. חברי ההרכב ינחתו בישראל הישר מהופעות בפסטיבלים פרימוורה ו-סונאר בספרד. את המופע הפותח יספק המוזיקאי והזמר המקומי איתי דיילס.

Liars, מהרכבי האינדי המוערכים של השנים האחרונות, הוקם בלוס אנג'לס בשנת 2000 ופרץ לתודעת אוהבי הז'אנר עם תחייתה של סצינת הדאנס-Pאנק בניו יורק באותה שנה. ההרכב מפורסם בשינויי סגנון דרמטיים בין אלבומים והתנסויות מוזיקליות מפתיעות ומגוונות

מחיר מיוחד ל-200 רוכשי הכרטיסים הראשונים: 189 ₪.

 

19 ביוני: יאני בהיכל נוקיה

יאני, Yanni (צילום: Silvio Richetto)
יאני | צילום: Silvio Richetto
המוזיקאי יאני (Yanni) יגיע לראשונה לישראל ויופיע בהיכל נוקיה בתל אביב ב-19 ביוני, במסגרת הסיבוב "World without borders". יאני ותזמורת בת 16 נגנים ינגנו מהשירים הגדולים שיצר לאורך הקריירה שלו, וקטעים מאלבום האולפן האחרון "אמת של מגע" (2011).

יאני, יווני שחי בארצות הברית ומופיע בכל העולם, נחשב לאחד המוזיקאים המצליחים בעולם בתחום המוזיקה האינסטרומנטאלית ומוזיקת העולם, עם מכירות של מעל ל-20 מיליון אלבומים, מעל ל-40 אלבומי זהב ופלטינה בכמה מדינות ושלל פרסים ותארים.

כמלחין הוא מוזיקה סימפונית ועכשווית שאהובה על ידי מיליוני מעריצים ברחבי העולם, שמחבקים את המלודיות, התשוקה והתזמורים העשירים.

להזמנת כרטיסים: 9066*. מחירים החל מ 180 ש"ח  ועד 1500 ש"ח.

 

20 ביוני: ברברה סטרייסנד באיצטדיון בלומפילד

ברברה סטרייסנד (צילום: Kevin Winter, GettyImages IL)
הלו, בלומפילד? | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL

כן, מותר להתרגש. מדובר במופע הגדול של הקיץ הזה (ויש שיאמרו הכי גדול שהיה כאן מאז לאונרד כהן). ברברה סטרייסנד, יהודייה כשרה ואחת הזמרות הגדולות בתולדות המוזיקה, תופיע לראשונה בישראל - בהופעה שתתקיים באיצטדיון בלומפילד ביפו ב-20 ביוני 2013.

ברברה סטרייסנד בת ה-71 תופיע עם תזמורת בת 60 נגנים וצפויה לשיר ממיטב להיטיה לאורך השנים. על הבמה יופיעו איתה שלושה אורחים מיוחדים: בנה השחקן והזמר ג'ייסון גולד בן ה-47 (בנו של השחקן אליוט גולד), אחותה הזמרת רוזלין קינד, הצעירה ממנה ב-9 שנים, והחצוצרן כריס בוטי. המופע בארץ יתקיים במסגרת סיבוב הופעות קצר של סטרייסנד באירופה שיכלול שישה יעדים בלבד.

הקריירה המפוארת של ברברה סטרייסנד מכילה אינספור תארים ופרסים, ביניהם: 10 פרסי "גראמי", 51 אלבומי זהב, 30 אלבומי פלטינה ו-13 אלבומי מולטי פלטינה. סטרייסנד היא בין האמנים הנמכרים ביותר בעולם בכל הזמנים. רשימת הקלאסיקות הגדולות של סטרייסנד מתחילה כבר בשנת 1962, לפני יותר מ-50 שנה, ומגיעה עד טקס פרסי האוסקר האחרון, כששרה את להיטה הקלאסי "The Way We Were".

מכירת כרטיסיםלציבור הרחב מתחילה ב-420 ש"ח לכרטיס במקומות הפחות קרובים לבמה, ועד לחבילת פרימיום יוקרתית במחיר מטורף של כ-3000 ש"ח הכוללת חנייה קרובה, כניסה מהירה, מקומות קרובים לבמה ואירוח מפנק, לאלה שיכולים להרשות לעצמם.

 

27 ביוני: בוטוסוב ברידינג 3

אין תמונה
בוטוסוב ולהקתו
ויאצ'סלב בוטוסוב הוא סולן לשעבר של להקת "נאוטילוס פומפיליוס" שהייתה מפורסמת במיוחד ברחבי ברית המועצות לשעבר בשנות השמונים והתשעים.

בהרכב "יו-פיטר" שמלווה אותו מנגן בין היתר יורי קספריאן גיטריסט, גם הוא מלהקה אגדית - "קינו". במופע צפויים שירים של להקות "נאוטילוס פומפיליוס", "קינו" ושירים שנכתבו ללהקת "יו-פיטר"
מחירי כרטיסים - 250-350 ש"ח.

 

מופעי חודש יולי

4 ביולי: אלישיה קיז בהיכל נוקיה

אלישיה קיז על הבמה (צילום: Allen Berezovsky, GettyImages IL)
המפתחות בפנים. אלישיה קיז | צילום: Allen Berezovsky, GettyImages IL

אלישיה קיז, כוכבת הפופ, הסול והאר אנד בי האמריקנית, תגיע לראשונה לישראל, להופעה אחת אשר תתקיים ב-4 ביולי (יום העצמאות של ארצות הברית) בהיכל נוקיה בתל אביב. קיז, זוכת 14 פרסי "גראמי", שיודעת איך לשלב היטב איכות עם להיטים קליטים, תגיע אלינו עם המופע החדש שלה המכונה "Set The World On Fire", על שם להיטה הגדול הנוכחי "Girl On Fire".

אלישיה קיז החלה את הקריירה לפני 12 שנה עם אלבום הבכורה המצליח "Songs in A Minor" ומכרה עד היום עשרות מיליוני סינגלים ואלבומים. לאחרונה הופיעה במשחק הסופרבול עם ההמנון האמריקני והגישה דואט עם אדם לוין מ"מארון 5" בטקס ה"גראמי" האחרון.

מחירי הכרטיסים למופע מתחילים ב- 220 ש"ח, בהתאם למקום הישיבה באולם. חבילות ה-VIP כוללות מקומות פרמיום באורקסטרה, חניה, אירוח ועוד.

 

11 ביולי: קליף ריצ'ארד בנוקיה

קליף ריצ'ארד (צילום: ShowBizIreland, GettyImages IL)
אל תדאג, אלביס מת. קליף ריצ'ארד | צילום: ShowBizIreland, GettyImages IL

סר קליף ריצ'ארד, הזמר הבריטי בן ה-72, יגיע לישראל ויופיע בהיכל נוקיה בתל אביב ב-11 ביולי 2013. ריצ'ארד כיכב בפופ העולמי עם להקת ה"Shadows" ונחשב בשנות ה-50' וה-60' לתשובה הבריטית לאלביס פרסלי. הוא הופיע בישראל לאחרונה ב-88' בחגיגות ה-40 למדינה. ריצ'ארד הוא אליל הפופ הראשון שקיבל ממלכת אנגליה את תואר האבירות. הוא ידע למעלה מחמישה עשורים של קריירה עם 135 סינגלים שהכניס למצעדים בבריטניה ומעל ל-260 מיליון עותקים שנמכרו מאלבומיו. הוא ייצג את בריטניה פעמיים באירוויזיון.

ברזומה שלו להיטים רומנטיים ונוסטלגיים רבים כמו "The Young Ones", "Livin’ Doll", "Bachelor Boy", "All My Love", "Summer Holiday", "Lucky Lips" , "I Could Easily Fall In Love With You", "When the Girl in Your Arms", "Theme for A Dream ועוד רבים.

מחירי כרטיסים: 340 ש"ח עד 1050 ש"ח.

 

24 ביולי: מייק פאטון ו"טומהוק" בהיכל נוקיה

מייק פאטון הופעה 5 (צילום: נועה מגר)
הטנק מגיע לנוקיה. פאטון | צילום: נועה מגר

מייק פאטון, אחד מזמרי הרוק הגדולים בעולם, המוכר מלהקת "פיית' נו מור", חוזר לישראל ויופיע ב-24 ביולי בהיכל נוקיה בתל אביב. פאטון ישוב לארץ עם להקת "טומהוק" אותה הקים בשנת 2000, ואיתה הספיק להוציא שלושה אלבומים עד 2007.

מדובר בסופר-גרופ שכוללת את דווין דניסון מ"The Jesus Lizard", ג'ון סטיינר מ"Helmet" ו-"Battles" והבסיסט טרבור דאן מ"Mr. Bungle" ו-"Fantomas". בימים אלה הם בעיצומו של סיבוב הופעות ראשון מזה עשור, עם אלבום חדש ורביעי בשם "Oddfellows" שיצא לפני כחודשיים בלייבל "Ipecac" של פאטון, וכולל את הסינגל "Stone Letter".

זהו הביקור השביעי של מייק פאטון בישראל, אחרי שכבר הגיע אלינו בגלגוליו השונים ובכל פעם מחדש התקבל באהבה על ידי הקהל המקומי. מחירי הכרטיסים (*9066) החל מ- 220 ש"ח, בהתאם למקום העמידה או הישיבה באולם.