הטריו האלקטרוני הישראלי "גארדן סיטי מובמנט" ("Garden City Movement") זוכה בימים אלה להכרה בינלאומית כאחד ההרכבים המעניינים בתחום המוזיקה האלקטרונית האלטרנטיבית. הערב יהיו ה"מובמנט" אחד ההרכבים שיפתחו את ההופעות בפסטיבל המוזיקה הנחשב מאוד "גלסטונברי" באנגליה, שאתמול כבר התמקמו בו 200 אלף מבקרים, בציפיה להופעות של מטאליקה, לנה דל ריי, לילי אלן, רוברט פלאנט, ארקייד פייר, דולי פרטון, קזאביאן, ג'ק ווייט, הבלאק קיז, הפיקסיז, מאסיב אטאק, דיסקלוז'ר, סקרילקס ועוד מאות אמנים.

זה יקרה על הבמה בעלת השם הציורי "La Pussy Parlure Nouveaou", שם צפויים להופיע שלושת חברי ההרכב - יוני שרוני, רועי אביטל ויואב סער. אחרי שיסיימו את חלקה, תופיע על הבמה הזמרת הישראלית עדי אולמנסקי. הופעה שנייה של "גארדן סיטי מובמנט" בגלסטונברי צפויה להתקיים מחר (שישי), על הבמה השלישית בחשיבותה בפסטיבל, במת ה-"West Holst", אחרי שהאמנית המוערכת M.I.A תסיים את הופעתה עליה. הופעה זו סגורה למוזמנים בלבד ואינה פתוחה לקהל הרחב של הפסטיבל.

מ"גלסטונברי" תמשיך הלהקה הישראלית לפסטיבלים נוספים כמו "פיוז'ן" ו"יוניטד איילנד", ותופיע לצד שמות כמו "דיג'יי שאדו" ו-Sohn, אותו כבר חיממו בוינה לאחרונה. בסך הכל יכלול הטור של"גארדן סיטי מובמנט" הופעות בשבע מדינות.

אי.פי חדש: "Bengali Cinema"

במקביל לסיבוב ההופעות האירופאי שררו השבוע "Garden City Movement" את האי.פי "Bengali Cinema", הכולל ארבעה שירים חדשים.

הקטע " Terracotta" שפותח את ה-EP הוצג לפני כחודש במגזין "Stereo gum", זכה למאה אלף האזנות בפחות משבוע ונחשף בלמעלה מ -70 בלוגים תוך כמה ימים. מהדורה מוגבלת ומיוחדת של האי.פי תצא ויניל 12" שיכיל גם את האי.פי הראשון של הלהקה, והורדה של קטעים שלא שוחררו בעבר.

Move On


ההופעות בחו"ל והאי.פי החדש מצטרפים לשורת ההישגים של "גארדן סיטי מובמנט" בשנה האחרונה. ביניהם: הטראק "Move On" והרמיקס שעשה לו טין דייז הקנדי ב"מג'סטיק" הגיעו שניהם בנפרד לכ-200 אלף צפיות. את הקליפ ל-"Move On'' יצר השחקן מיכאל מושונוב יחד עם לאל אוטניק ומעין טולדנו. הקליפ הוזמן על ידי ועדת פסטיבל הקולנוע של לוס אנג'לס שהתקיים לאחרונה, והוקרן בין הקליפים של ביונסה, ג'יימס בלייק, פרנץ פרדיננד ועוד.

כמו כן הם הושמעו ברדיו BBC6 וזכו לשבחים בבלוגים כמו The line of best fit, FADER, ו-Dummy. המגזין הנחשב "פיצ'פורק" פרסם עליהם ביקורת. הסינגל שלהם "Casa Mila" קיבל ציון 8/10 במגזין הפרינט של Mixmag. הסינגל "The More You Make It" נכנס לפלייליסט הלילה של גלגלצ. "מובמנט" אף הופיעה בפרוייקט האינטרנטי המדובר "בוילר רום", לצד הופעות שנבחרו בקפידה בארץ דוגמת הערב של הלייבל הגרמני "קומפקט", סופ"ש התרבות הבריטי עם מו קולורז וכחימום ללהקת "קאלטס".

The More You Make It

"גארדן סיטי מובמנט" ישיקו את האי.פי במסגרת ערב של BLDG5 ב-16 ביולי ב"פסאז'" בתל אביב. באותו הערב יופיע גם "Slow Magic".