רשת ג' תקדיש בסוף השבוע הקרוב סדרת תוכניות מיוחדות לעידן רייכל ו"הפרויקט". הספתח יהיה בתוכנית "כל ההתחלות" של אלי לפיד, בה יספר רייכל על תחילת דרכו המוזיקלית, על שלושת אלבומי "הפרויקט של עידן רייכל" ועל השירים המעטים שכתב והלחין לאמנים לאחרים - ריטה, מאיה בוסקילה ודין דין אביב.

בתוכנית יושמעו כל הסינגלים שיצאו מ"הפרויקט" - הראשון "בואי" ששר יאיר זיו, השני "מדברים בשקט" ששרה אורטל אופק, "אם תלך" ששרה דין דין אביב שזכה להיות שיר השנה ו"הינך יפה רעייתי" ששר רייכל בעצמו. לאחר שיצאו ארבעת הסינגלים, ראה אור סינגל הבכורה של מאיה בוסקילה "יש בליבי כינור" אותו הלחין רייכל למילותיה של נורית בת שחר.

"מוכרת לי מפעם" לדין דין אביב

את השיר הראשון ואת השיר האחרון של האלבום השני של "הפרויקט" שרה שושנה דמארי ז"ל, שירים אלו לא יצאו בסינגלים. הסינגל הראשון מהאלבום היה שיר הנושא "ממעמקים", אותו שר רייכל בעצמו והשיר זכה להצלחה עצומה. הסינגל השני היה "יש בי עוד כוח", ששרה דין דין אביב, השלישי היה "מילים יפות מאלה", ששרה כברה קסאי. הרביעי היה "מכל האהבות", ששרה מאיה אברהם והסינגל החמישי "שובי אל ביתי" ששר אילן דמתי שהוא גם התאורן של המופע.

באותה תקופה יצא במספר מדינות מבחר משני האלבומים הראשונים. את השיר "מוכרת לי מפעם" הלחין רייכל עבור אלבום הסולו הראשון של דין דין אביב למילים של חמוטל בן זאב.

"מחכה" לריטה

הסינגל הבא של הפרויקט היה "הביתה הלוך חזור", ששרה כברה קסאי, שלקוח מתוך סרט הטלוויזיה שתיעד את הופעות "הפרויקט" באתיופיה. לאחר מכן יצא הסינגל "מחכה" מתוך "רמזים", האלבום האחרון של ריטה, אותו הלחין רייכל למילים של ריטה עצמה. את השיר מבצע כיום רייכל בשלב ההדרנים של הופעותיו עם "הפרויקט".

הפרויקט השלישי של עידן רייכל החל את דרכו בסינגל שנקרא "חלומות של אחרים" ששר רייכל בעצמו. הסינגל השני בוצע במרוקאית על ידי שמעון בוסקילה והוקדש לאימו של בוסקילה שנפטרה בילדותו. הסינגל השלישי, "שאריות של החיים", מושר על ידי אילן דדון. השבוע יצא הסינגל הרביעי "מי נהר".

עד כה זכה "הפרויקט של עידן רייכל" להצלחה עצומה הן במצעדי הפזמונים, כשכמעט כל שיר מגיע למקום הראשון, בהופעות ובמכירת אלבומים, שמוערכת עד כה בכ-300 אלף.
עידן רייכל ב"כל ההתחלות" של אלי לפיד, שישי 13/3 17:00, רשת ג'.