לנה דל ריי (צילום: Dimitrios Kambouris, GettyImages IL)
בדרך למועדון 27? לנה דל ריי | צילום: Dimitrios Kambouris, GettyImages IL

הזמרת לנה דל ריי תגיע בחודש אוגוסט להופעה בישראל, ובינתיים התראיינה בחו"ל כדי לקדם את אלבומה החדש "Ultraviolence".

בראיון ל"גארדיאן" הבריטי, שצוטט בסוף השבוע גם בארצות הברית, שאל הכתב את דל ריי בת ה-27 על "מועדון 27" המפורסם, שכולל כוכבים גדולים שהלכו לעולמם בגיל 27, כמו איימי וויינהאוס, קורט קוביין, ג'ניס ג'ופלין, ג'ימי הנדריקס, ג'ים מוריסון ובראייון ג'ונס.

עוד ב-mako מוזיקה:

"הלוואי שכבר הייתי מתה", ענתה לו דל ריי. הוא ביקש ממנה לחזור בה, אבל היא המשיכה: "אבל זה נכון, אני לא רוצה להמשיך לעשות את זה, ואני לא מתכוונת רק למוזיקה אלא לכל דבר. ככה אני מרגישה. אם זה לא היה ככה, לא הייתי אומרת את זה. הייתי מפחדת אם הייתי יודעת שאני עומדת למות, אבל...".

לגבי הסיבות למשאלת המוות שלה הסבירה הכוכבת: "קרובי משפחה היו נוסעים איתי לסיבובי הופעות ואומרים 'וואו, החיים שלך הם כמו סרט', ואני הייתי אומרת 'כן, סרט ממש מחורבן'. הקשר שלי עם המשפחה מאוד מסובך. החיים האישיים שלי מאוד מסובכים".

"אני לא פרובוקטיבית כמו מיילי סיירוס או ליידי גאגא ולכן מצליחה פחות"

כידוע, לנה דל ריי הוציאה בשנה שעברה שיר שבו ירדה אישית על ליידי גאגא. בראיון היא אמרה: "אני לא מצליחה כמו מיילי סיירוס או ליידי גאגא, אולי בגלל שהן באמת פרובוקטיביות אמיתיות. אני ממש לא, ואף פעם לא הייתי כמוהן. אני לא חושבת שאנשים נכנסים להלם מההופעות שלי. אולי קצת, אבל זה בגלל הטקסטים המוזרים והמטרידים שאני כותבת ושרה בשירים שלי".

הכתב הזכיר לה את ההתמוטטות שלה אחרי הופעה בדבלין ב-2013, שהסתיימה בבכי מול הקהל, ואת הדברים שאמרה אז: "הייתי חולה במשך שנתיים במהלך הטורים שלי, ואף רופא לא הצליח למצוא מה הבעיה". בראיון היא הוסיפה: "זה היה קשה, הופעה רצינית ו'כבדה' מול אנשים שבאמת אכפת להם ממך, בזמן שלך לא ממש אכפת מעצמך באותו רגע. זה נראה לי עצוב. עצוב להופיע במקום כמו אירלנד ולשיר לאנשים שבאמת אכפת להם, בזמן שלא הייתי שלי עצמי אכפת ממני".