פחות מיממה אחרי שנתן במועדון בארבי בתל אביב הופעה שתיזכר להרבה שנים, התייצב אמן הפולק פסנג'ר במדרחוב נחלת בנימין בעיקר, לסשן של "באסקינג", כלומר הופעה ברחוב שסביבה מתאסף קהל, שיכול גם להוציא כסף מהכיס ולשים אותו בסל של האמן (ומכאן השם "באסקינג"). מירי אלוני עשתה את זה שנים במדרחוב, אבל פסנג'ר הוא אטרקציה מיוחדת.

עוד ב-mako מוזיקה:

מאות מעריצים שלו, יש האומרים שכאלף, הגיעו אתמול בערב למדרחוב אחרי שהשמועה עברה מפה לאוזן, או יותר נכון - מפייסבוק לפייסבוק. פסנג'ר (ששמו האמיתי הוא מייקל דיוויד רוזנברג) עמד שם עם מיקרופון פשוט מחובר לרמקול נייד ("בידורית"), חולצת ג'ינס, כפכפים ומכנסי שלושה רבעים, וביצע את מיטב שיריו, חלק מהם מאלבומו החדש "Whispers". מסביב התקבצו גם דיירי הרחוב, שהציצו ממרפסות הבתים.

פסנג'ר שר "Let Her Go" (צילום: 27dRoR)

הקהל הקיף אותו, שר איתו, הריע לו ובעיקר לא הפסיק לצלם את האליל המזוקן, יהודי חביב, ששר מקסים וכתב כמה שירים יפים. ההופעה הגיעה לשיאה, איך לא, בביצוע ללהיט הגדול שלו "Let Her Go", שנבחר ל"שיר השנה" הלועזי בגלגלצ במצעד השנתי האחרון של התחנה.

תודה שהגעתם, ככה עשיתי את זה לפני שהתפרסמתי", אמר מי שהחל כך את הקריירה שלו במופעי רחוב באוסטרליה יחד עם הישראלי אוהד ריין ("Old Man River"). במהלך המופע נשמעו מסביב צפצפוי משאיות מכיוון שוק הכרמל הסמוך, וחלקן אף נאלצו לפלס את דרכן בינות למאות המעריצים שמילאו את המקום, אבל פסנג'ר לא התרגש מההפרעה והמשיך במופע, שארך כשעה.

בסוף האירוע התגלה מייק רוזנברג-פסנג'ר כחף מגינוני כוכבות והצטלם לתמונות "סלפי" עם מעריצים שביקשו ממנו לעשות זאת.

פסנג'ר עושה "באסקינג" בנחלת בנימין (צילום: הבלוג של יובל אראל)

פסנג'ר בנחלת בנימין: "Setting Suns" (צילום: הבלוג של יובל אראל)