גמר עונת העשור של כוכב נולד העלה לבמה כמה מפגשים מוזיקליים מעניינים. מירי מסיקה שרה עם אייל גולן את הלהיט המרגש שלו "ואני קורא לך". מסיקה התחילה, גולן הצטרף ושר את רוב השיר ובסיום שניהם התחברו לדואט. מדובר במפגש פסגה יפה, בין הזמר שיש האומרים עליו שהוא הטוב בארץ, לבין הדיווה הישראלית הבולטת בשנים האחרונות.

משה פרץ בקרחנה

משה פרץ,ביצע את שירו החדש "אולי הלילה", שיצא ממש ביום הגמר עם שלישיית הגמר: אור טרגן, אניטה גסין, ואיטן גרינברג. פרץ, שהחל את הקריירה כזמר ים תיכוני, בחר בבמה הגדולה של גמר "כוכב נולד" לבצע דווקא שיר רוק עם אלמנטים אלקטרוניים וביט של דאנס, בקצב מהיר וסוחף.

בראיון ל-mako אמר פרץ: "כבוד גדול להיות על הבמה הערב באירוע כל כך חגיגי ולהשיק את השיר החדש שלי. אני מביא בשיר הזה משהו חדש, מרענן, קופצני, שילוב של הרבה גיטרות ואלקטרוני, עם הטעם שלי והשירה שלי".

גידי גוב מתאהב מחדש

גידי גוב כיכב בנאמבר גדול ומרשים לשירו "אני שוב מתאהב", שליווה את פתיחת עונת העשור של "כוכב נולד". אל הביצוע הצטרפו חבריו לכס השיפוט - מירי מסיקה, משה פרץ וצדי צרפתי.

איתם הופיעו מתמודדי נבחרת עונת העשור, הכוללת שמות אהובים כמו שרון קידושין, לינוי אקלה, אנה אקהרד, הדר עמרם, אור בן ברוך, טל טרבלסי, רן שפיר, שירן אסף, עדי ארגלזי וגיל נגר.

בוגרי "כוכב נולד" - "כבר עבר די זמן"

נינט טייב, שירי מימון, שי גבסו, הראל מויאל, הראל סקעת, יהודה סעדו, ג'קו אייזנברג, מארינה מקסימיליאן קרני, בועז מעודה, עידן עמדי, ליבי, דיאנה גולבי, רוני דלומי וחגית יאסו - ביצעו את השיר "כבר עבר די זמן", שירו של שלמה ארצי המדבר על אהבת העיסוד במוזיקה, השיר שפתח את עונת העשור של "כוכב נולד"

את ההופעה החגיגית הערב פתחו הבוגרים בסגנון א-קפלה, כאשר כל אחד מהם מבצע שורה משיר המזוהה איתו. לאחר מכן הצטרפו כולם לביצוע משותף, באחד הרגעים המרגשים שנראו על במת כוכב נולד אי פעם.

>> ביקורת ביצועי הגמר: "אור הגיע לשיאו, איטן היה מדהים, אניטה לא מיצתה"

>> "הפיל הכחול" ובעז שרעבי מפרגנים לאור טרגן על הזכייה עם שירים שלהם

>> הצביעו למצעד השנתי של mako ערוץ 24 והתחנות האיזוריות