בזמן שהאודישנים לתוכנית החדשה "הכוכב הבא" בעיצומם, זה בדיוק הזמן להיזכר באודישנים הראשונים ראשונים של כוכבי "כוכב נולד". אלה לא האודישנים שצולמו באולפן הטלוויזיה ושודרו על המסך, אלא ממש הטסטים הראשוניים שנערכו למתמודדים, שכיום כולנו מכירים.

אחרי שכבר עשינו היכרות עם האודישנים של רוני דלומי, דיאנה גולבי, אוהד שרגאי ואדר גולד - זה הזמן לעוד שניים נחמדים.

הראשון הוא דוד לביא, שסיפר לבוחן על סדנאות המוזיקה שהוא מעביר לחבר'ה צעירים, ואז ביצע את השיר "עם טליה" של שלומי שבן. מעניין לשמוע אותו דווקא בגלל ששבן הוא פסנתרן והשיר נכתב במקור עם פסנתר, ואילו לביא מבצע אותו עם גיטרה.

מי שדווקא כן דבק בפסנתר הוא אדיר גץ, שנודע ב"כוכב נולד" כ"הבחור הבישן על הפסנתר", והגיע לאודישן הישר מהשירות הצבאי בחיל הים. גץ ביצע שיר מקורי, שלא היה לו עדיין שם, ומתחיל בשורה "מבין שאר השעות", לימים הפך אותו השיר ל"הבחור הביישן על הפסנתר" ובזכותו הוא המשיך לאודישנים הבאים והתקבל לתוכנית.

אהבתם את האודישנים? נדלקתם? מצויין, כי בדיוק עכשיו מחפשים את "הכוכב הבא" - התכנית החדשה מבית היוצר של כוכב נולד יוצאת לדרך: גם השנה אנחנו מתכוונים לאתר אתכם המוכשרים והמוכשרות מכל רחבי הארץ. הפעם יש לנו גם שופטים החדשים: רני רהב, ריטה, אייל גולן וצביקה הדר, וגם המנחה הנוצץ, אסי עזר, שרק מחכים לשמוע אתכם שרים.

אם אתם יודעים ואוהבים לשיר, ואתם בני 16 ומעלה, זאת ההזדמנות שלכם! כל הפרטים באתר ובטלמסר: 1-900-54-9000