אין תמונה
כהן: "עשינו את The Power of Equality בלי חזרות, בלייב על הבמה"

אחד המרוויחים הגדולים מההופעה של הרד הוט צ'ילי פפרס, הוא אבישי כהן, החצוצרן הישראלי שעלה אמש בהפתעה על הבמה והתארח בשני שירים, אחד מהם בהדרן.

"זה בשבילי הגשמת חלום", הוא אמר הבוקר בתכנית "מה בוער", "לנגן עם להקה שאני מעריץ מילדות. אני לא יכול להגיד את זה על כל להקה. למשך תקופה הייתי יושב עם ווקמן והופך שוב ושוב את הקסטה בדרך לבית הספר וחזרה".

>> ביקורת מופע הפפרס: "אחת הלהקות הגדולות בעולם הביאה את הקהל לסיפוק עצום"

>> סיקור המופע של הפפרס: וידיאו, עשרות תמונות, כל השירים
>> רד הוט צ'ילי פפרס בכותל המערבי יום לפני המופע

כהן סיפר איך נוצר הקשר בין הצדדים. "יש להם פרשקניסט שהוא חבר שלי מניו יורק. כשראיתי שהם באים, כתבתי לו שאהיה בארץ בזמן ההופעה. התכוונתי יותר לזה שנאכל חומוס ביחד. ואז הוא אמר לי שיש להם שיר עם סולו חצוצרה ושהוא ישאל את הלהקה, אבל הוא לא יודע אם הם יבצעו את השיר, כי אנתוני קידיס מחליט ברגע האחרון מה השירים".   

"שעתיים לפני ההופעה קידיס החליט מה יהיה סדר השירים", הוא סיפר, "וב-7 בערב הוא שלח לי הודעת טקטס: 'בוא, זה קורה'. היה להם חדר חזרות ענק בבק סטייג' בפארק הירקון, אז קצת ג'ימג'מנו שם. עברנו על השיר Did I Let You Know, למעשה ניגנתי אותו רק פעם אחת והרגשתי מוכן. ואז קידיס שאל אותי: 'רוצה לנגן איתנו עוד שיר? את The Power of Equality?'. הוא התחיל להסביר לי איך השיר הולך, אמרתי לו: 'חסוך במילים, אין צורך, אני מכיר את השיר מצויין'. עשינו אותו לייב על הבמה בזמן ההופעה בלי חזרות".

כהן סיפר על החוויה: "היתה התרגשות גדולה. עמדתי על הבמה ולמדתי כל כך הרבה. הם נראו כל הערב מאד שמחים, היתה הופעה טובה מול 50 אלף צופים. זו לא הופעה כמו של מדונה שהיא סוג של קרקס. ה'פפרס' מופיעים עם 4 אנשים, בס, תופים, גיטרה וזמר. בלי מחשבים ולופים. רוק'נרל אמיתי לפנים".

אחרי ההופעה מיהרו הפפרס ועזבו את "ההופעה הסתיימה ב-11 וב-1 כבר היתה להם טיסה חזרה לארצות הברית. הם ירדו מהבמה ישירות לרכב שלקח אותם לשדה התעופה. כמו שהם ירדו, מזיעים ובלי חולצות, הם נכנסו לרכב ונסעו". 

>> ביקורת מופע הפפרס: "אחת הלהקות הגדולות בעולם הביאה את הקהל לסיפוק עצום"

>> סיקור המופע של הפפרס: וידיאו, עשרות תמונות, כל השירים
>> רד הוט צ'ילי פפרס בכותל המערבי יום לפני המופע