אין תמונה
בואו למסיבה

תחרות "פרסי הלילה של XL", האירוע השנתי המרכזי של סצנת המועדונים ואומת הדאנס המקומית, תתקיים ב-31 במאי בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב, ותכלול הופעה של אביצ'י, אחרי השקה מוצלחת בשנה שעברה באירוע שסחף אליו את בכירי הדיג'ייז, בעלי המועדונים, המפיקים והבליינים.

>> עשרת המובילים בחיי הלילה בתל אביב ובישראל

לקראת האיבנט החגיגי בחרנו את עשר הזמנות הוידיאו המושקעות והמרהיבות ביותר למסיבות מהשנים האחרונות. כי לא קל להיות יחצ"ן בימינו ומארגני מסיבות צריכים להתאמץ הרבה יותר. חייבים להביא דיג'ייז בעלי שם, להשקיע הון עתק בתאורה ותפאורה, בפוסטרים ובחלוקת פליירים אינטנסיבית וגם זה לא יבטיח שמישהו יגיע לשמוע את הדיג'יי הכי טוב בעולם, שהטסתם לארץ במיוחד ושיכנתם במלון חמישה כוכבים שעולה הרבה יותר מדי. בעיקר בגלל שבאותו ערב מנגנים חמישה דיג'ייז "הכי טובים בעולם" שמתחרים על אותו קהל מצומצם מלכתחילה של בליינים. ככה זה כשהשוק רווי מועדונים וליינים.

כדי להתמודד עם התחרות הבלתי פוסקת וכדי לגנוב את תשומת ליבו של הקלאבר המצוי, מארגני המסיבות התחילו לנקוט בטקטיקה חדשה. את החבר שיודע לעשות קצת עבודת פוטושופ ואת המדפסת הביתית מחליפות היום, כאמור, הפקות וידאו מושקעות שיעשו הכל כדי לגרום לכם ללחוץ על העכבר.

עשר הזמנות הוידיאו הטובות ביותר

מקום 10: DINING ROOM

למקום העשירי הגיעה ההזמנה לליין מסיבות ההיפ הופ/אנדרגראונד של הפרוייקט המחתרתי DINING ROOM. הסרטון מתחיל עם מוזיקה אלקטרונית מעניינת ואווירה קצת מחתרתית, אבל מהר מאוד הופך לעוד סרט חבר'ה קצר שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות. ההפקה זולה במכוון ומצליחה פחות או יותר לעשות את העבודה, אבל היתה מתברגת למקום גבוה יותר ברשימה אם היתה שומרת על המחתרתיות.

מקום 9: בנות בלבד

ההזמנה למסיבת הקיץ של ליין המסיבות לנשים בלבד TEL AVIV GIRLS הצליחה להיכנס למקום התשיעי ברשימה למרות ההפקה הסטודנטיאלית שלה. במסווה של קליפ צבעוני וקופצני אנחנו מקבלים מנה גדושה של שיזוף ליד הבריכה, גלידה ובאופן כללי- קיץ. אז נכון שזה לא הכי מקורי לשפוך על מישהי דליים של צבע, אבל היי, היא לובשת לבן!

מקום 8: PAG סוריאליסטים

כדי להציג את המקום השמיני, אנחנו נשארים עם הקהילה הגאה ועם הזמנה נוספת במסווה של קליפ. הפעם מדובר בהפקה מושקעת של ליין הגייז PAG שיצר קליפ סוריאליסטי שנראה מעולה ויזואלית, אבל חוטא קצת למטרה. לטעמנו, הקליפ היה יכול להיות קצר בהרבה, שלא לדבר על כך שליין המסיבות לא מוזכר בו בשום מקום. אפילו לא בכתובית קטנה בסוף, אבל עם מעל ל-1.3 מיליון צפיות ביו טיוב, את מי זה מעניין.

מקום 7: סטופ-מושן

אם ההזמנה הקודמת היתה ארוכה מדי, במקום השביעי אנחנו מקבלים סרטון סטופ-מושן באורך מדויק, וכזה שמעביר בדיוק את המסר שצריך להגיע לבליינים: בואו ותקבלו דיסק מש-אפ חינם. הבעיה היחידה היא שכבר ראינו סרטי סטופ-מושן מוצלחים יותר, כמו זה שתראו במקום השישי.

מקום 6: FLAKES

מגזין FLAKES של המועדון התל אביבי BREAKFAST CLUB חגג שנה של פעילות עם מיטב תקליטני הסצינה התל אביבית ועם קליפ סטופ מושן חמוד שנכנס למקום השישי בגלל הקצב הנכון שלו והצורה האפילפטית מעט בה הוא מושך את העין.

מקום 5: FFF

ליין המסיבות של שירזי FFF חודר למקום החמישי עם הפקה מושקעת וקינקית. מושקעת מדי לטעמנו. הקליפ כן מצליח להעביר את אווירת המייהאם הפטישיסטית של המסיבות של שירזי, אבל בחייכם, למה כל כך ארוך?

מקום 4: אוריאל יקותיאל מלך המגרש

מסתבר שהקהילה הגאה מאסה במוזיקת אלקטרו קצבית וצלילים חלליים, ואת החלל שנוצר ממלא ליין המסיבות 'אריסה' שמתהדר בתואר – "ליין המזרחית הראשון לגייז". בבהתאם לכך, הליין מפיק קליפים מושקעים לשירים מזרחיים שמתאימים ברוחם למוזיקה, אבל עם הטוויסט המתאים. ההזמנה הזאת הגיעה למקום הרביעי בעיקר בגלל שהיא הצחיקה אותנו.

מקום 3: NEWS' ומיכהטרוניקס

עזבו אתכם מהפקות יקרות. ההזמנה למסיבת פורים של חבורת 'NEWS' ומיכהטרוניקס מצליחה להיכנס למקום השלישי והמכובד בלי לצאת מהאולפן עם מצלמה, עם סרטון אנימציה מלא פאתוס שגורם לכם לרקוד כבר מול המחשב ולספור את השניות עד שתגיעו לרחבה.

מקום 2: PAG מכים שנית

למקום השני הגיעה הזמנה נוספת של PAG שעשו הפעם עבודה מצויינת. הקליפ הזה מצליח להכניס לפחות משתי דקות את כל קלישאות הדיווה הקווירית בהומור עצמי משובח. הקטע הזה עבר כבר מזמן את רף ארבעים אלף הצפיות ביוטיוב, והזרוע נטויה.

מקום 1: 84%C ומיכהטרוניקס

למקום הראשון מגיעה ההזמנה למסיבה של '84%C' ומיכהטרוניקס עם המפיק הצרפתי Gesaffelstein. מדובר בטייק-אוף מעולה לקליפ המקורי של האמן, ובהפקה מושקעת ומדוייקת, שלוקחת אותו עמוק לתוך אווירת חיי הלילה והמוזיקה התל אביבים.

לסיכום, אם אתם מתכננים להפיק הזמנת וידאו למסיבה שלכם, תשתדלו לשמור על אורך סביר, רמה מקצועית גבוהה ולהצחיק את הצופים. אם עמדתם בכל הפרמטרים, רוב הסיכויים שהם יזכרו את הסרט שלכם וחשוב מזה, ישתפו אותו עם החברים שלהם.

>> עשרת המובילים בחיי הלילה בתל אביב ובישראל