בוידיאו של השיר "מי אנחנו" דיאנה גולבי רוקעת ברגליים, מסמנת לקהל להניף ידיים בתנועות חדות, קופצת באוויר ומניפה אגרוף למעלה - וזה עוד לפני שהשיר התחיל בכלל. הסאונד לא מזהיר, אבל אפשר לשמוע שמדובר בקטע רוק כבד מהיר על גבול המטאל, אליו הם מתחברים ככל שהקטע מתקדם. אל תפספסו את סולו הגיטרה לקראת הסוף ואת הזעקה של דיאנה ממש בסיום.

הקטע הבא "כוח" נפתח בהצגת הלהקה על ידי מישהו שנראה ונשמע בדיוק כמו ליבי, שכזכור התחבר לדיאנה בחונכות בעונה הזו. זה שיר איטי יותר, גם כאן הסאונד לא מזהיר, אבל שומעים בבירור את דיאנה שרה: "...כוכב נופל, כוכב נולד, אז איך אפשר לומר נפלת מבלי לראות רקיע... את לא רצית שיעזרו לך...".

דיאנה מותחת כאן את הקול החזק שלה עד קצה גבול היכולת, בעוצמה שאין להרבה זמרות היא פשוט מוציאה החוצה את כל הגרון שיש לה, ויש לה הרבה מה להוציא. ריספקט. היא לא שוכחת כמובן להציג את חברי הלהקה, בצרחות היסטריות כמובן, ומסיימת ב"אני דיאנה גולבי, ואנחנו להקת 'הרוסים!!'".

"רוצה לעוף" הוא קטע קצבי יותר, שוב שילוב של רוק כבד עם סוג של מטאל. לאורך השיר יש לדיאנה קטעי שירה חזקים על גבול הצעקות, ויש קטעים עדינים יותר, בקול גבוה. הלהקה לא מבריקה כאן, אבל לדיאנה יש את האנרגיות הנכונות וההתגוונות הנכונה.

"ילדה רעה" היא שיר שכבר נשמע יותר טוב, לא בסאונד, אבל במלודיה ובקצב. דיאנה מצולמת כאן מקרוב כשהיא שרה: "אני ילדה רעה, אמרו לי במשטרה", עם חיוך נכון בזווית הפה. מה שמגניב בשיר הזה הוא הגרוב הנכון שיש לו, שתופס אותך מהאזנה ראשונה, סוג של להיט.

הקהל הישראלי אוהב רוק כבד באנפלאגד, ותעיד על כך כמות הצפיות שיש לקטע "דמעות" ברשת. דיאנה שרה כאן כמו זמרת אמיתית לצלילי גיטרות אקוסטיות, שמזכירות בלדות מטאל קלאסיות, כמו "One, של מטאליקה, למשל. זה לא ביצוע מושלם אבל בהחלט מראה שיש ללהקה כיוונים להתפתח אליהם במידה ודיאנה תבחר להמשיך איתם אחרי "כוכב נולד", או בלעדיה אם תחליט לפתוח בקריירת סולו.

>> אדר גולד שרה גרסת כיסוי לאמה שרי מתוך "שירימון"