עברי לידר וחיילים (צילום: אביעד שורק)
עברי לידר והמילואימניק עמנואל גרופי, בוגר "רימון" | צילום: אביעד שורק

עברי לידר וחיילים (צילום: אביעד שורק)
מפזרים יחד את מסך הערפל | צילום: אביעד שורק

אין תמונה
עומדים יחד באור ולא בצל

עברי לידר הופיע היום בפני חיילי צה"ל בכמה מקומות בדרום הארץ, סמוך לגבול רצועת עזה. יחד עם הגיטריסט הקבוע שלו יונתן פריג', שר עברי לידר לחיילים מבחר מלהיטיו הגדולים, רומם להם את המורל והצטלם איתם למזכרת. לידר, שלפני כמה שנים הדריך להקה צבאית שהעלתה מחזמר משיריו בפני חיילים, עושה כמיטב יכולתו בשנים האחרונות להרגיש קרוב לחיילים.

עוד ב-mako מוזיקה:

אחד החיילים שנכחו בהופעה הוא עמנואל גרופי, בן 27 מתל אביב, מוזיקאי צעיר שסיים לאחרונה את לימודיו בבית הספר "רימון", ועשה עד גיוסו למילואים את צעדיו הראשונים בעולם המוזיקה.


צילום וידיאו: אריאל צברי

גרופי הוקפץ בצו 8 לפני כשלושה שבועות, וכשהגיע למילואים התבקש להשאיר חלק מהציוד האישי ברכב, מאחר ולא ברור היכן יוצב. בין היתר השאיר מאחוריו את הגיטרה שלו ונסע לכיוון עזה, יחד עם חבריו, שמשרתים בפלוגה א' של אחד מגדודי המילואים.

גרופי הצטרף ללידר ופריג' בביצוע הלהיט האהוב "בוא". חיילי מילואים מהפלוגה מספרים ל-mako שכאשר שמע עברי לידר שהגיטרה של גרופי נשארה ברכב המרוחק, ושאין לו גיטרה לנגן איתה לחבר'ה בפלוגה, נתן לו לידר במתנה את הגיטרה שלו.

מיחסי הציבור של לידר מציינים, שבסך הכל חילק עברי היום שלוש גיטרות לחיילים, מתנת "כלי זמר", מהם ביקש לתרום גיטרות לחיילים.

אין תמונה
קדימה פלוגה א'

אין תמונה
הופעת שטח
אין תמונה
ניסים, תשמע, יש מלחמה
אין תמונה
מצטלמים למזכרת

אין תמונה
להתראות בהופעות