לינה מח'ול, זוכת העונה השנייה של "דה ווייס", הגיעה לאולפן "בקטע טוב" של נאור אורמיה והדר לוי בערוץ 24, לראיון קצר, בו סיפרה על הדרך הארוכה שעשתה מעכו (שלוש שעות), ועל מה שעבר עליה מהזכייה ועד היום: "הופעתי בכל הארץ, גם בפסטיבלים, אירועי חברה, אירועים סגורים, הופעתי עם שלומי שבת. לפעמים אני ואחרים מצוותים להופעות יחד, תלוי מה הלקוח בוחר. כשזה הופעות של שלומי אז הוא מזמין ואני מתארחת".

-איך זה לראות את התוכנית מהבית?
"כשיצא הסרטון הראשון מהאודישנים של העונה הבאה הי לי דמעות בעיניים. כאילו, אלוהים, הייתי שם. ואז קלטתי שהייתי במקום הזה. הייתי עושה את זה שוב, היה לי מאוד כיף, והייתי באותו זמן בטכניון והייתי בורחת לשם. למדתי ביולוגיה".

"כל צעד שגוי שתעשי את תתחרטי עליו כל החיים"


מח'ול הופיעה באולפן עם השיר "אנתה", הסינגל הרשמי הראשון שהוציאה מתוך אלבום בכורה עתידי. על השיר אמרה: "כתב את הטקסט סבא שלי, לפני יותר משישים שנה. זה סבא שאף פעם לא יצא לי להכיר רק לשמוע עליו סיפורים על זה שהוא היה משורר. התלבטתי באיזו שפה להוציא את השיר הראשון שלי. אני כותבת באנגלית, נהוג בארץ לשיר בעברית ומצד שלישי אני ערביה, אז היה י מאוד קשה להחליט. כשאמא שלי מאה את הטקסט קראתי אותו, ואמרתי זהו יש לי את זה. הלחנתי את הטקסט ונעזרתי בעוד מלחין, אכרם חדד, שהפיק לי מוזיקלית את המופע.

נאור אורמיה: "צריך אומץ לעשות שיר ומופע בערבית"
הדר לוי: "זה שיר מהמם, מצדי תשירי אותו בג'יבריש"
לינה מח'ול: "כשרוצים באמת להצליח בתעשייה קשה..
הדר לוי: "צריך הרבה להשקיע. צריך פשוט לעשות".
לינה מח'ול: "את צריכה גם לחשוב ולמצוא את עצמך. פתאום כשאת מגיעה למקום כזה, נחשפת בכזו מהירות, את חייבת למצוא את עצמך ממש ממש ממש מהר, כי כל צעד שגוי שתעשי את תתחרטי עליו כל החיים".