רמי קליינשטיין השיק את אלבום ההופעה החיה הכפול שלו "Live". מול הקהל הביתי והאוהד עלה קליינשטיין לבמה כשהוא מלווה בלהקת הליווי שלו "המועצה" וביצע שבעה משיריו: "אהביני" ו"קר שם בחוץ" במעין מחרוזת, "את שרה ברדיו", "צעיר לנצח", "אש" וכן שני שירים חדשים "הישראלי האחרון" ו"עברו שנתיים", שאת מילותיהם חיבר חברו הטוב, העיתונאי יאיר לפיד.

משי קליינשטיין: "אני מייעצת לאבא, אלבום משלי - רק אחרי הצבא"

בין הנוכחים היו גם חברתו הצמודה של קליינשטיין אלכס אילן שאמרה: "אתם מכירים אותו 23 שנה, כמו שאני חיה", והוסיפה: "בזכותי נכנס לאלבום הזה השיר 'הבוקר את הולכת', אבל אני ממש לא הולכת, אני פה כדי להישאר עוד הרבה שנים".

הבת, משי קליינשטיין, שהגיעה לגיל 18 הוסיפה: "אני מייעצת לאבא בענייני מוזיקה. לגבי אלבום משלי - קודם אני אתגייס ורק אחרי הצבא אתחיל לעבוד עליו, טיפין טיפין. "אני אוכל את ההווה", אומר רמי קליינשטיין עצמו, "ואני אוהב את מה שקורה עכשיו, את המוזיקה. אם אוהב רק את מה שהיה בשנות ה-80' אהיה ענתיקה"

חשמלי עם להקה, אקוסטי עם פסנתר

למעשה מהווה האלבום החדש אוסף שמסכם את הקריירה המפוארת של רמי קליינשטיין עד כה, ב-28 ממיטב שיריו ולהיטיו. האלבום מכיל שני פורמטים שונים - דיסק אחד באלבום הוא מעין מופע רוק עם להקת "המועצה", שכולל שירים כמו "קר שם בחוץ", "אהביני", "על הגשר הישן" ו"את שרה ברדיו", והשני מופע אינטימי ואקוסטי עם פסנתר בלבד, ובו שירים כמו "קרוב אל ליבך", "אין כמוה" ו"ביום של הפצצה".

כמו כן כולל האלבום הכפול שלושה שירים חדשים של קליינשטיין, שכולם לחנים שלו למילים של יאיר לפיד, והם, כאמור, "הישראלי האחרון" ,"עברו שנתיים" ו"פעם אחת בחיים".