"קובי פרץ הוא מותג, למלא את היכל נוקיה ב-8000 איש יום אחרי יום זה לא צחוק, הוא עושה את זה וכל הכבוד לו", אומר דני סידס, כתב "שש עם עודד בן עמי" מיד בפתיחת הכתבה. ובאמת כל הכבוד לפרץ שנתן אתמול ושלשום צמד הופעות מטורפות בהיכל, שבדרך כלל מאכלס את משחקיה של מכבי תל אביב בכדורסל.

פרץ, מוקף באבטחה כבדה מאחורי הקלעים, אירח במופע את אישתאר ונתן במשך כמעט שעתיים את מיטב להיטיו השקטים והמקפיצים, לשמחת הקהל הרב.

קובי פרץ: "אני לא רוצה להתעורר מהחלום הזה"

"כל אמן ישראלי יכל להסתכל היום על קובי פרץ ולהצדיע לו", אומר ירון אילן מערוץ 24, שגם הוא ראיין את פרץ רגע לפני המופע ההיסטורי, "הוא פשוט שיחק אותה הבחור". "באתי לפרגן", אומר השדרן אליקו מרדיו לב המדינה", קובי זה גאווה שלנו בתעשייה, היכל נוקיה, יום אחרי יום סולד-אאוט זה כמו איצטדיון בלומפילד. זה המון קהל, זה אלפים, וזה קהל שהולך איתו דרך".

"כשהגעתי להיכל התרבות לא האמנית", אומר קובי פרץ עצמו. "אחרי זה הגענו לקיסריה, אחרי זה לבריכת הסולטן בירושלים, ואז שאלו אותי ושאלתי את עצמי 'אוקיי, מה עכשיו', אז איך אני אומר תמיד: 'אין סוף לסוף'".

קובי פרץ: "אלי, אלי, שלא ייגמר לעולם"

"אני תמיד ביקורתי כלפי עצמי", אומר פרץ, "אני תמיד חושב שיכולתי לתת יותר. האמת, אני חושב שאני בתוך חלום שאני לא רוצה להתעורר ממנו".

לסיום מצטט פרץ את חנה סנש מ"הליכה לקיסריה": "ואני אומר 'אלי , אלי, שלא ייגמר לעולם. לחיי הכיל נוקיה, פעם ראשונה, זה בשבילי היסטריה והיסטוריה, ו-וואוו, תודה רבה אלוהים!".

"קובי פרץ הוא אמן אמיתי שיודע להרגיש את הקהל שלו, הוא לא מכונה", מסכם דני סידס. "הוא אמן מרגש שהערב קנה לו עוד מעריץ - אותי".