אחי נתן, יוצא תוכנית "האח הגדול", שחרר בשבוע שעבר את השיר החדש "בדרך", אותו כתב על חיילים שחוזרים הביתה. "כתבתי את השיר בעקבות המלחמה", הוא מספר בראיון בתוכנית "מה אתם אומרים". "אנשים לא מבינים שבאח הגדול באמת היינו מנותקים ולא ידענו מה קורה בחוץ, שיש מלחמה. כשיצאתי מהבית הרגשתי שאני חייב להוציא את השיר".

תוך כדי הדיבור של אחי קוטע אותו קותי סבג, חבר הפאנל וזוכה "האח הגדול" ושואל בהומור: "מה, אתם באמת סגורים שם בבית ולא יודעים מה שקורה בחוץ?".

"אני מופיע בהופעות קטנות, ועכשיו אנחנו עובדים על הופעה אקוסטית, שתשלב כמה שירים חדשים וכמה קאברים", המשיך אחי נתן.

"חברה שלי אישרה לי להעלות את התמונה"

על תמונות החצי-עירום שלו באינסטגרם אמר: "חברה שלי אישרה לי להעלות את התמונה, אפשר להתקשר אליה ולשאול אותה". משם המשיכו חברי הפאנל לתמונה משותפת של שניהם בעירום חלקי. "נפלתי", אומר אחי נתן על החברה שלו, ומתכוון לכך שנפל באהבה, כלומר התאהב חזק. "היא אוהבת שאני מנגן. כשאני מפסיק היא אומרת לי 'למה, עד שכבר התחלת שיר".

סיוון קליין שואלת אם הוא כתבת כבר שיר לחברה שלו, ואחי נתן עונה: "לא מדברים על זה. כי גם אם כן, אני מחכה למומנטום". חיים אתגר מאתגר אותו: הוא תפס אותה, ניגן לה והיא התחילה לבכות, ואמרה לו אני רוצה שתהיה הגבר של חיי. ואחי נתן מחייך ואומר: "איך ידעת?", ומבצע את שירו החדש.