צמד המפיקים האלקטרוניים הישראלים עידו בי וצוקי, נחשבים כבר שנתיים לדבר הכי חם בתחום, עם רזומה שכולל להיטי ענק ברשת כמו "לא נורמלי" עם איזי, "חולה עלייך" עם האולטראס, "בא מבפנים", "דבר איתי חופשי" עם פרנקלין ועוד.

עכשיו הם עולים מדרגה ומוציאים את הקטע "Go Stupid!" עם דיג'יי Blend האמריקני, שהפך בשנתיים האחרונות לסנסציית EDM מטורפת, עם הצלחה בינלאומית גדולה, לא מעט בזכות המסכות ההזויות שהוא עוטה על פניו בהופעות. עידו בי וצוקי פגשו את "בלנד" כשהופיע כאן בארץ רק לפני שלושה חודשים, והתוצאה כבר צברה עשרות אלפי צפיות בפחות מיממה.

"יום לפני שבלנד הכניס למיקס שהוא פרסם את הקטע הידוע שלנו Crazy s*it בפודקאסט שלו, הוא שלח לנו הודעה למייל על הבחירה בקטע .חשבנו שזה מתחזה ועובדים עלינו. יום אחר כך הופתענו לראות שזה באמת פורסם והבנו שההודעות אמיתיות. שלחנו לו הודעה הערכה ותודה על הפרסום וזה התגלגל לשיחה ארוכה,
שהתגלגלה לקשר יום יומי.

"במהלך הזמן שלחנו לו מלא מוזיקה שלנו אפילו לפני ששיחררנו באופן רשמי. הוא פשוט אהב וניגן את הכל בהופעות שלו ושלח לנו סירטונים מהופעות שלו שהוא מנגן את המוזיקה שלנו. ואז יום אחד הגיעה הודעה ממנו - עוד חודש אני בהופעה בישראל, אני מגיע לבקר אתכם. ברגע שהוא נחת אצלנו באולפן, בנוסף לכל החויוות שהחלפנו ותוך כדי השיחות, יצרנו קטע משותף בשם "Go Stupid!". זה זרם בטבעיות, לא דיברנו על זה לפני שנעשה קטע, פשוט זרם תוך כדי הביקור. ברור שהתרגשנו וברור שזה כבוד".

אין תמונה
חתיך. דיג'יי בלנד

לפני כשנה הצטרפו עידו בי וצוקי לחברת "MMG מדיה גרופ" שמפיצה את המוזיקה שלהם באופן גלובאלי, ועכשיו הביקוש נוסק. "נוצרה היסטריה", הם מודים. "מהצד של 'בלנד' פנו אליו אתרי מוזיקה מכל העולם שיעלו את הקטע אצלם. כשמוציאים קטע משותף עם בלנד, שיש לו מיליונים של עוקבים ברחבי העולם, חברות הפרסום בעולם לא ממש מתעניינות אם המוזיקה טובה - ולדעתנו היא יצאה אפילו יותר מסתם טובה - זה יקבל ת'חשיפה וויראליות בלי עזרה חיצונית בכל העולם. אנחנו צופים לקטע הזה עשרות מיליונים של גולשים, צופים ומאזינים".

-מה עוד אתם מתכננים עם "בלנד"?
"יהיו עוד המון קטעים משותפים, אנחנו כבר עובדים על שיר נוסף. וצפויות הופעות משותפות, ולא רק בישראל. בעקבות החיבור איתו, וגם בלי קשר - יש גל של פניות, אבל כרגע אין הרבה זמן בגלל העבודה המשותפת עם בלנד, אז זה בנתיים ממתין בצד".

לפני שנתיים-שלוש דובר על כך שעידו וצוקי הם העתיד של האלקטרוני הפופולרי בארץ.
"זה מתממש בכל יום שאנחנו קמים  ועושים מוזיקה. הדרך שלנו לפריצה בעולם היא דרך שונה משל דיג'אים רגילים. אנחנו מאמינים במוזיקה, לא שולחים סתם ללייבלים את המוזיקה שלנו ולא מעניין אותנו להופיע בטומורולנד. בכלל, הפסטיבלים בעולם זה סוג של מופע אפקטים והדיג'אים הם רק הבובות שמסתתרות מאחורי העמדה בקושי רואים אותם.

"אנחנו לא רואים את עצמנו אפילו בהגדרה של DJ. אנחנו הרכב אלקטרוני ונצא לעולם הגדול רק כשיהיה לנו המון קהל שמחכה להופעות שלנו ובא לראות אותנו במיוחד. הם לא יקבלו מופע אפקטים, הם יקבלו עידו וצוקי בשיא האנרגיה. לא סתם ירקדו מהמוזיקה שמתנגנת, אלא לא יסירו את העיניים מהמופע מתוך עניין. האנשים שיגיעו להופעה שלנו בחו"ל לא יגיעו לפסטיבל אולטרא או טומורולנד, ו'על הדרך' יראו גם אותנו. הם יבואו להופעה של Ido B & Zooki נטו, ויקבלו את החוייה מהמופעים שאנחנו ניצור".

"בלנד" בהופעה בישראל