להקת בנים חדשה הוקמה בישראל - להקת "בויבנד" ("Boyband"), שבה חברים שלושה - עודד סבג, ניסים חילו וצחי מוסא. המטרה שלהם היא להיות "הדבר הבא" בפופ, כלומר להקת בנים חדשה, צעירה, אנרגטית ומוכשרת.

עוד ב-mako מוזיקה:

הטריו קובץ לפני שנה, ביולי 2013, אחרי סדרת מיונים ואודישנים שנמשכו חודשים רבים, עם סינון שהתחיל ב-500 מתמודדים והסתיים במשולש שאמור לנצח. המלהקים שבחרו אותם חיפשו קול טוב, כישרון, אישיות, כריזמה ונוכחות.

בשנה האחרונה השלושה עבדו קשה, בהנחייתו של מייקל הר-פז, בוגר "היי פייב" המיתולוגית. הם למדו פיתוח-קול, משחק מול מצלמה, תיאטרון, ריקוד וכמובן שהתאמנו הרבה בחדר כושר. בהדרכתו האמנותית והמוזיקלית של הר-פז הם עובדים על אלבום בכורה

השיר והקליפ הראשון שהם מוציאים הוא "שר וחולם", שכתבה ענת ברזילי. ברזילי גם שותפה ללחן עם הר-פז ורביד קשתי, שעיבד והפיק מוזיקלית עם אבישי ספיר. את הקליפ ביים אינדי חיאט.

מאחורי "בויבנד" עומדת הפקה שהשקיעה סכומים גבוהים בזמרים עצמם, בחומרים, ובקמפיין למיתוג ושיווק המוצר, עם פנייה מובהקת לקהל צעיר. הקמפיין כולל כמובן את הרשתות החברתיותאתר אינטרנט רשמי ופעילויות רבות בשטח - עשרות אלפי סטיקרים ואלפי כובעים שלהם חולקו לבני-נוער, וכמה מפורסמים כבר הצטלמו עם הכובע של הלהקה.

אין תמונה
דודו אהרון מפרגן לבויבנד

אין תמונה
קותי סבג מפרגן לבויבנד
אין תמונה
מאור אדרי מפרגן לבויבנד
אין תמונה
הראל מויאל מפרגן לבויבנד
אין תמונה
סיוון קליין מפרגנת לבויבנד
אין תמונה
מיכל ינאי מפרגנת לבויבנד

אין תמונה
ילדים מפרגנים לבויבנד