"זו לא זוגיות, אנחנו משפחה", מסביר יזהר כהן את התא המשפחתי שבנה לעצמו. באמצע שנות ה-90, פגש כהן את דיאנה צרפתי – האישה ששינתה את חייו. "היא באה כמעריצה להופעות, התחברנו ואני הייתי בשל כבר לעשות  ילד", הוא מספר, "תאמיני לי היו הרבה מועמדות". השניים הביאו יחד לעולם את אליה, שלמרות הייחוס המשפחתי, לא צועדת בדרך של אביה. "אלה לא חיים כל כך קלים. יש לה את הדרך שלה ותחומי העניין שלה".

יזהר כהן נולד ב-1951 בתל אביב לשלמה איש פלמ"ח ולשרה עקרת בית. הוריו היה מחלוצי השירה בציבור בישראל ואביו אף זכה לכינוי "סולימאן הגדול". "הייתי ילד פרחים אולטימטיבי", נזכר כהן. יש לו שלושה אחים: חופני, פיני וורדינה, כולם זמרים ולא במקרה. יזהר התגייס ללהקת הנח"ל, ופחות משנה לאחר מכן כבר התפרסם בין השאר בזכות הלהיטים "כל שהיה ביננו" ו "ניגונה של שכונה"

 אבל הפריצה האמיתית מתרחשת בשנת 1978, אז נשלח כהן לייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון שנערכה בפריז – אירוע שבאותן שנים נחשב ליוקרתי מאוד ונצפה כמעט בכל בית בישראל ובאירופה. "זאת הייתה פשוט רעידת אדמה", הוא נזכר. כהן עושה היסטוריה: הוא זוכה בתחרות והופך לנציג הישראלי הראשון שעשה זאת ולכוכב ברחבי אירופה.

הכתבה המלאה תשודר הערב ב "אנשים"

"אנשים", ראשון-שלישי, 18:50