יותר משנה עברה מאז שהוציאה קלרה סבג את הסינגל האחרון שלה. הזמרת הצעירה עם הקול האדיר, יוצאת "כוכב נולד", מסיימת בעוד שלושה חודשים את שירותה הצבאי כזמרת בהרכב צה"לי, ומקווה להויא סוף סוף את אלבום הבכורה שלה, ממנו יצאו עד כה לא פחות משמונה סינגלים.

היום היא מוסיפה אליהם את השיר התשיעי, "ימים טובים", שיצר אבישי ספיר, שיר שבו היא נשמעת הכי טוב ששמענו אותה עד היום.

"אני מקדישה את השיר הזה לאבא שלי, כדי שיהיו לו ימים טובים יותר", היא אומרת. "הבטחתי לאבא שכאשר אוציא עוד שיר אקדיש לואותו מהנשמה והלב. כי הוא תמיד תומך בי, מתעניין, תמיד שם בשבילי. אני הלב שלו. אני הבת הכי קטנה, בת זקונים, יש שלושה אחים מעלי, הבכור בן 40. ואם אפשר לעשות בשבילו את הדבר הכי יפה אז מי אני שאגיד לא. אבא שלי, אלברט, הוא מספר אחת, הוא העולם שלי".

-למה חשוב לך להקדיש לו שיר?
"הוא בן 62 והוא חולה במחלת הפרקינסון, כבר ארבע-חמש שנים. בדרך כלל הוא כל הזמן בלחץ, רועד, קשה לו עם המחלה. היא תופסת אותו. הוא הולך ונתקע. כשאני שרה הוא שוכח מהמחלה ומהכל, מתרכז רק בי, כאילו השירה שלי מרפאה אותו. הוא לא אומר לי הרבה, אני רואה על החיוך והדמעות שלו כמה הוא נהנה. הפנים מדברות, הנשמה שלו מדברת מתוך העיניים. הוא גאה בי ותמיד שם בשבילי. לא משנה מה יקרה הוא יגיד שהכל בסדר".

-למרות שלא הכל בסדר.
"אנחנו מתמודדים עם המחלה שלו. זה לא קל. הוא בן אדם מרכזי בחיים שלנו. הוא הפסיק לעבוד. מה שמשמח אותו זה רק המוזיקה הוא רוצה כל כך בהצלחה שלי. הוא יעשה הכל שאעשה מאושרת, הוא ואמא. אני מאחלת לכל ילד בעולם הורים כאלה. תודה שאלוהים שלח לי דבר כזה. הם מפרגנים דוחפים. מתרגשים, בהכל הם איתי. גם אם אני ארצה לוותר על המוזיקה הם לא יתנו לי. הם תמיד מרימים אותי כשאני נופלת".

"מקווה באביב להוציא את האלבום ולהופיע כל הקיץ"

-ומתי את ממריאה?
"אני משתחררת במרץ 2015. טחנו אותי עד היום בים הופעות, בלגנים, עניינים. אני מופיעה רק אני עם קלידן. בגלל שאני בהופעת יחיד, יש המון הופעות בשבוע. אבל לעשות את מה שאתה אוהב זה הכי כיף. בגלל הצבא לא יכולתי להופיע הרבה בחוץ. אחרי הצבא אני אופיע יותר, ובעזרת השם אוציא את האלבום שלי".

-מתי?
"מקווה באביב להוציא את האלבום ולהופיע כל הקיץ. הלוואי שהסינגל הזה יצליח, בעזרת השם. אני לא מוותרת. השקעה והתמדה זה המפתח להצלחה, וגם אם זה ייקח לי עשר שנים אני אפרוץ, כי מוזיקה זה החמצן שלי".

-מה מצב הדיאטה?
"אני שומרת על מה שקיים. ירדי בסביבות העשרים קילו. אני נראית סבבה, אבל יש לי עוד עשרים להוריד. לאט לאט אני סבלנית".