היום, 09.09.09, מוציאה חברת התקליטים "אפל" ("Apple"), המייצגת את להקת הביטלס, מחדש את 13 אלבומי האולפן של הלהקה הגדולה מכולן, בעריכה דיגיטלית עדכנית ומשופרת, תחת הטייטל "Remastered. Rediscovered". זאת לראשונה מאז יצאו אלבומי הביטלס בפורמט של דיסק בסוף שנות ה-80 (למעט הוצאות מיוחדות כמו "האלבום הלבן").

מדובר, כזכור, ב-8 שנים של הקלטות פורצות דרך, שהפכו ל-13 אלבומים קלאסיים של הביטלס, מה שמעיד כי האגדה של הביטלס עדיין חיה ונושמת, ואם מישהו מהמעריצים ברחבי העולם חשב להוריד הילוך בנוגע לארבעת המופלאים מליברפול, חברת התקליטים לא תיתן לו.

"מה שמשתנה זו הטכנולוגיה, שמשפרת את הסאונד", אומר דני רובס, ביטלסולוג מומחה, "ואם הסאונד משתפר אז זה נשמע טוב, זה לא יכול להישמע רע, זה ביטלס".

רוב האלבומים יכללו קטע וידיאו דוקומנטרי קצר על האלבום הספציפי. המהדורה הראשונה תהיה במארז מיוחד (Limited Edition). כמו כן ייצאו שתי קופסאות מיוחדות: אחת ב- Stereo פלוס כל קטעי הדוקומנטארי ב-DVD, והשנייה תכלול את כל ההקלטות המקוריות שהוקלטו ב-Mono.

בנוסף לעשרת האלבומים בעריכה דיגיטלית מחודשת משיקים היום הביטלס ונציגיהם את המשחק האינטרקאטיבי "Rock Band", שמאפשר לנגן את שירי הלהקה הגדולה בעולם. קבלו ראיון עם ערן אגוזי, המפתח הישראלי של המשחק