אין תמונה
מבולגנת. נועה דויטש

יוצאת כוכב נולד נועה דויטש מוציאה רשמית את סינגל הבכורה שלה "החדר מבולגן", שיר שמעריציה מכירים בגרסה מוקדמת בשם "בלאגן". דויטש עצמה כתבה והלחינה את השיר, על העיבוד וההפקה המוזיקלית נועם גינגולד.

"זה שיר פרובוקטיבי לפנים, שבא לעשות קצת רעש, אבל הכוונה טובה בסך הכל", אומרת דויטש. "זה אמור להיות שיר מאוד כיפי, מאוד פאן, קצת מלוכלך. הרבה זמן לא היה ברדיו שיר כזה ואני באה קצת לשקשק את המדינה. הוא נכתב לפני כמה שנים טובות ויש בו סיפור על חשפנית. השיר אומר שלא משנה מה עיסוקו של האדם עדיין הוא חוזר הביתה והוא בן אדם".

הפיק את זה מוזיקלית נועם גינגולד החתיך. בגרסת הופעה זה יותר אקוסטי ורציתי שזה יישמע כמו נועה דויטש וככה זה נשמע, בלאגן של דויטש פשוט מאוד. כמו בכוכב נולד אני בן אדם מאוד אמיתי, דוגרית, ואוהבת, ולכן השיר נשמע כמו שהוא נשמע".

-למה בחרת בו כסינגל ראשון?
"הוא יוצא בכוונה להראות שלא השתניתי. גם בכוכב נולד לא הייתי ילדה טובה. אהבו אותי בגלל מי שאני, אומרת מה שאני חושבת ולא רואה בעיניים. הקהל אהב אותי בחוץ. באים אלי אנשים מכל הסוגים ומחמיאים, קיבלו אותי יפהפה. יש דעות קדומות, אבל לא נתקלתי בזה עדיין. המון מתחברים אליו, אני שרה אותו בהופעות אנשים עפים ושרים איתי את ה"איי איי איי". הפרגון והאהבה שהקהל נותן זה פשוט חלום. לכן החלטתי להוציא את השיר הזה ראשון".

"בניגוד לכל הבלונד והסיליקון הטעם שלי בבחורות הוא כמה שיותר טבעי"

-חשבת על המקצוע של חשפנית?
"שאני אהיה חשפנית? שמע, זה אחלה מקצוע, ריקוד בעירום, זה דבר חושני ויפה. עוד לא הלכתי לראות ואולי אני צריכה ללכת להיות שם. אבל בניגוד לכל הבלונד והסיליקון הטעם שלי בבחורות הוא כמה שיותר טבעי. אני מוציאה את השיר הזה ראשון כדי שהוא יעורר רעשים, בקטע טוב של לרקוד. כאילו די, יאללה".

-מה עשית מאז כוכב נולד?
"אני מופיעה הרבה ובקרוב מסיימת את האלבום. הסינגל השני הולך למקום אחר לגמרי כדי להראות כמה צדדים בנועה דויטש. חשוב לי שיידעו שיש בי כמה צדדים. השיר הבא סוג של תפילה. ההקלטה הזו היא מלפני שנה והיום הווקאל שלי השתנה לקול באס מדהים".

נועה דויטש תהיה בת 25 באפריל הקרוב ועדיין גרה בקרית מוצקין. "כולם שואלים אם אני לא עוברת לתל אביב ואני אומרת שבטח לא עכשיו. וכשאני נוסעת להופעות, אני לוקחת את האוטו ונוסעת וחוזרת, זה חווייה. קרית מוצקין זה בוה, זה קיבוץ ענק, כולם מכירים את כולם".

-יש אהבה?
"יש הרבה אהבה. אני יותר כרגע במוזיקה. אחרי תקופה שהייתי במערכת יחסים ארוכה רציתי לת הכל מעצמי למוזיקה, לאלבום החדש שבעזרת השם ייצא כבר".

"כאב לי כיהודיה כשפרידה לקחה את ספר התורה לשירותים"

פרידה מדברת עם ליהיא
"יש לה מסר להעביר". פרידה

-את רואה את "האח הגדול"? מזדהה עם פרידה?
"קראתי כתבה אצלכם על פרידה שאמרו שאני הבוצ'ה לתפארת של הפריים טיים ערוץ 2. בוצ'ה זו מילה נוראה בעיני. אומרים לסבית וזה ובוצ'ה זה מעליב אותי. איך אפשר להגדיר אותי? אני לא מגדירה את עצמי. באו לפרגן אבל היו צריכים להגיד האישה והכובע, המגניבה, שהביאה מיניות פתוחה לקהל. אבל כנראה שמים תיוג על כל דבר.

"פרידה היא על הכיפאק כנראה באה להעביר סוג של מסר ושתלך איתו עד הסוף. אני לא מזדהה עם זה שהיא הכניסה את התנ"ך לשירותים זה כאב לי מאוד. הדתי שם, יורם, ביקש את זה ממנה. והוא דתי, בשבילו לראות ספר תורה, דבר קדוש, נכנס לשירותים, זה נורא. וכאב לו וזה כאב לי לראות את זה. פרידה היא אישה טובה, רואים, אבל הקטע עם הספר תורה ממש כאב לי. אני יהודיה והספר תורה אנשים חיים על פיו. אותי לימדו לא לזלזל במה שחשוב לאחרים".

>> החדשים של דור דניאל, כפיר אפשטיין ויוני פוליקר