"יצחק יהיה בסדר", אומר אריק איינשטיין בראיון מיוחד על חברו המוזיקאי יצחק קלפטר, שאושפז במצב קשה לפני כמה ימים עקב מחלת ריאות המשפיעה על הנשימה ובינתיים כבר שב להכרתו וכעת מצבו מוגדר "בינוני". "אשפזו אותו לפני שבוע, הוא התאושש, שוב חזר לעשן והריאות שלו לא עמדו בזה. אנחנו עובדים על אלבום חדש שבו אני שר שירים שלו", מוסיף איינשטיין, שמחרתיים (שלישי) יוציא שיר ראשון מאותו אלבום, עם לחן של קלפטר.

"הגזימו קצת בתקשורת כשאמרו שנשקפת סכנה לחייו ומצבו קריטי", מוסיף איינשטיין על קלפטר, שיצר איתו שניים מאלבומיו הגדולים - "יושב על הגדר" ו"שביר".

"אני מבין את ההתרגשות מהדואט עם שלמה ארצי"

על הדואט שהקליט עם שלמה ארצי לאלבומו החדש והמתקרב של ארצי אמר אריק איינשטיין: "זה שיר נחד מאוד בעיני, שיר נחמד. אני מבין את ההתרגשות שיש סביב העניין הזה, הדואט של שנינו, שני זמרים מפורסמים, אבל זה בסך הכל שיר".

איינשטיין, כאמור, יוציא ביום שלישי הקרוב שיר חדש בשם "מעבדות לחירות", כאמור סינגל ראשון מאלבום משותף לו וליצחק קלפטר. "בעבודה על האלבום הקשבתי למה שהקלטנו ושמעתי שיש איזה זמר שם שמפריע ליצחק לנגן בגיטרה", אמר בהומור האופייני לו, "הוא גיטריסט ענק ברמה עולמית".

>> האריק איינשטיין של דור רוקסן - מאור כהן במופע חדש