אריאל זילברמוציא שיר חדש מתוך אלבום חדש עליו הוא עבד בימים אלה. בשיר קורא זילבר לקנות רק מיהודים. השיר מבוסס לדבריו על דברים שנשא הרב יצחק גינזברג וכולל ציטוט מספר ויקרא: אם תקנו רק מיהודים, הגויים יקרה מה שאריאל זילבר מצפה לו יותר מכל: "אם נהיה כמו שצריך, עם אחד, שדואגים אחד לשני וערבים אחד לשני, אז פשוט הערבים יברחו מפה, כי הם לא יוכלו לסבול את זה".

התחרד בתקופת ההינתקות מעזה

"מרבית ערביי ישראל קרובים לחמאס", הוא מוסיף, ומסביר איך הוא כתוצאה מזה עושה את קניותיו: "אני בודק טוב מאוד ממי אני קונה, וזה בדרך כלל דברים שהאיחוד האירופי מחרים".

את ההתחרדות שלו החל זילבר כזכור תקופת ההינתקות מגוש קטיף לפני חמש שנים, בקיץ 2005. אז החל לחבר ולשיר שירים כמו בעד ארץ ישראל השלמה, נגד הנסיגה ונגד מדיניות ממשלת ישראל שלדבריו גירשה מבתיהם אלפי יהודים על לא עוול בכפם. האלבום שכלל להיטים כמו "יהודי לא מגרש יהודי" נקרא "פוליטיקלי קורקט" והוחרם על ידי חנויות דיסקים רבות בגלל הקיצוניות של מסריו.

"כל אחד יכול להתגייר - זה לא גזעני"

זילבר, שנאלץ אז למכור את האלבום דרך האינטרנט והסלולר, לא מרגיש גזען: "מי שאומר ליהודי שהוא גזען - זה לגמרי ההפך. היהודים הרי אומרים - מי שרוצה שיבוא ויתגייר. כל אחד יכול לבוא ולהתגייר ואז זה לא גזעני".

>> 11 שירים חדשים לפוח איתם את סוף השבוע