אסף אמדורסקי ישיק בחמישי הקרוב את המופע "הרי את" בעקבות אלבומו המצליח, שכולל להיטים כמו "רכבת לצפון" ועמד בסימן הפרידה המתוקשרת מאשתו מיכל אמדורסקי, אם שתי בנותיו. המופע, מספר אמדורסקי יכלול דואט מיוחד בין המוזיקה החיה שתנוגן על הבמה לבין קטעי וידיאו שצולמו בחוץ ויוקרנו בזמן שהקהל יהנה מהשירים.

בראיון מיוחד מדבר אמדורסקי על החשיפה והיצירה האישית כטקטיקה בה בחר בעצמו, לעומת החיטוט של מדורי הרכילות למיניהם בחייו הפרטיים. "יש איזה שישה או שמונה חטטנים שהמקצוע שלהם זה לחטט בשאריות של אנשים אחרים, וצריך לזכור שזה שמונה נודניקים ולא כל עם ישראל מתעניין במה קורה איתי", הוא אומר. מצד שני הוא אומר: ,אני זה שמחליט איך לחשוף ומה ואיך להשתמש בזה. וחוץ מזה הדלת סגורה, החיים שלי לא שייכים לאנשים אחרים".

אמדורסקי מודע היטב לפרגון לו הוא זוכה מצד הרדיו, הקהל והמבקרים ויודע ש"זה היה יכול גם לקרות אחרת. יכלו גם להתעלם האלבום או פשוט לא לאהוב אותו". הראיון מסתיים בוידוי מרגש של אמדורסקי על הגעגועים לאביו, בני אמדורסקי ז"ל, שנפטר לפני 14 שנה. געגועים שבאים לידי ביטוי באלבום בשיר "יש לך מקום". "החוסר של אבא שלי זה משהו שאף פעם לא אצליח לפתור", הוא אומר, "היום כבר אין לי בעיה שיעשו השוואות בינינו, בניגוד לתחילת הקריירה, שאז הדפתי את כל ההשוואות".