ירדנה ארזי היא קונצנזוס ישראלי. הזמרת היפהפיה, שהחלה דרכה בלהקת הנח"ל, המשיכה לשלישיית הבנות "שוקולד מנטה מסטיק" והפכה בשנות ה-80' לכוכבת הגדולה בפופ הישראלי (לצד עפרה חזה), חוזרת לעניינים, 13 שנה מאז האלבום האחרון שלה.

בעשור האחרון התרכזה ירדנה ארזי בעיקר בהגשה טלוויזיונית, ועכשיו, בגיל 58 (בספטמבר הקרוב), עדיין יפהפיה עוצרת נשימה, היא מוציאה את "בושם על עורי".

לפני כשנתיים הוציאה ארזי רמיקס ללהיט הותיק שלה "עוד נגיע", אבל הפעם מדובר בשיר ראשון מתוך אלבום חדש, שהלחין עבורה והפיק לה מוזיקלית יהודה פוליקר, אלבום שעשוי להיות הקאמבק הגדול של השנה הנוכחית בפופ הישראלי.

"אני חייבת להודות שאני בפחד ומתח גדול מאוד לקראת הוצאת השיר", אומרת ארזי בראיון מיוחד לסמדר פלד מחדשות 2. "זה אי אפשר לתאר, אתמול התעוררתי בשש בבוקר עם דפיקות לב".

"מאוד קשה לי עם המילה קאמבק, כי אני מופיעה כל הזמן, אבל כנראה שאצטרך להתרגל אליה",  ממשיכה ארזי. על השיר החדש היא אומרת: "גם בעבר עשיתי שירים עם מסר, פשוט לא שמו לב בגלל השמלות".

ואם כבר שמלות, אז אחת מהן, לבנה, חטפה בזמנו שפריץ מפורסם של דיו ממעריץ של עפרה חזה ז"ל, יריבתה הגדולה דאז של ארזי.  "אני לא רוצה להיות חלק מזה, וזה רודף אותי", אומרת היום ארזי על זכרונות היריבות מאז. הנה, היתה תוכנית של 'כוכב נולד' על שנות השמונים, ומרו 'מלחמות עפרה ירדנה', זה כמו משהו שהוא גדול ממני".

מי שעוד רודף אחריה כיום הן מעריצות בנות 30 פלוס שהעריצו אותה כילדות ועדיין זוכרות לה חסד נעורים ושומרות את כל הכתבות והחתימות. "אני לא אוהבת שיש הערצה כלפי", מגיבה לכך ארזי, "אני אוהבת שכולנו חברים באותה הרמה".

על מראה החיצוני שכמעט לא השתנה בחלוף 20 שנה היא אומרת: "להיות מחויב ליופי זה דבר שהוא קשה, צריך לעבוד בזה. אני מתחנפת לפנים שלי כי אני תלויה בהם ואם יש לי חולשה אז אני לא חושפת אותה".

עוד במוזיקה:

שלמה ארצי נחשף אישית בראיון מיוחד לרגל חגיגות 25 להופעותיו בקיסריה

ביקורת מופע: מדלן פירו

בכורה לשיר החדש של מרגול - "צועקת אלייך"

דורון נשר חוזר עם מזמורי תהילים

כרטיסים זוגיים לשלומי שבת בקיסריה - עלינו!

הקליפים החדשים בפלייליסט של ערוץ 24: ליבי, שי גבסו, צילי ינקו ומטרו

המוביל הארצי - מצעד ההשמעות השבועי של תחנות הרדיו בישראל

יוסי בובליל בשיר בכורה "יד ראשונה" שמוקדש למכונית ה BMW שלו

צמד Talksick מוציאות שיר בכורה, למנהל האישי שלהן קוראים יואב "הצל" אליאסי"

סוליקו בשיר ראשון מתוך אלבום בכורה, עם אקסום וליריקס בורן

אלי אסרף ויקיר ונה שרים "ממעון שמיך"

שתיים מבנות השוגאבייבז לקו בשפעת החזירים והוכנסו לבידוד

סולן "אואזיס" ירד מהבמה אחרי שזרקו עליו בקבוק בירה והוחלף על ידי אחיו

אוזי אוסבורן יוציא ספר אוטוביוגרפי