רינת כהן: "משאלה" (תמונת AVI: mako)
תלהיב כמו ביונסה? רינת כהן | תמונת AVI: mako

רשימת המתמודדים ב"הכוכב הבא" הולגת ומתקצרת מתוכנית לתוכנית, אבל זה לא אומר שאיכות השירים יורדת. הערב צפויות לעלות על הבמה כמה קלאסיקות ישראליות יפות ולצידן גם להיטים עכשוויים.

האחים אריה וגיל גת ילכו על הרוקנ'רול הישן והטוב של אריק איינשטיין ושלום חנוך ב"צא מזה", מהאלבום "בדשא אצל אביגדור" שאיינשטיין הקליט עם מיקי גבריאלוב.

מהגזרה המזרחית אביתר קורקוס יביא את "רעיה" של ישי לוי, ומעניין יהיה לשמוע את הביצוע שלו לקלאסיקה הזו.

גם עומר דץ יילך על קלאסיקה ישראלית- "היי שקטה" של ריקי גל, שהלחין יהודה פוליקר למילותיה של רחל שפירא.

ולקלאסיקות עכשוויות יותר: "שיר תקווה" שהלחין שמעון בוסקילה עבור מירי מסיקה כבר נכנס לקאנון המקומי, ויבוצע הערב על ידי טינה איברגימוב.

אליאס מלייב ינסה לרגש עם "אהבנו" של אביב גפן, שיר שתמיד יכול לעבוד. חן לוי הולכת על בטוח ותנסה להלהיב את הקהל עם "היום" של אהוד בנאי.

עוד יוצר חשוב בפופ-רוק הישראלי ששיר שלו יבוצע הערב הוא רמי קלינשטיין, שענבל בקמן תשיר את "חוץ ממך כלום" ממך כלום" שלו, שיר שכולל מילה גסה מפורסמת. נראה איך בקמן תתמודד עם הסיטואציה.

השיר החדש ביותר שיבוצע הערב הוא "נמס ממך" של עומר אדם, איתו יתמודד דוד דריי, שינסה להביא ללהיט הים תיכוני את הטוויסט שלו.

רינת כהן, זמרת הנשמה והאר אנד בי שבחבורה, הולכת על הגדולה מכולן ביונסה, ותבצע את "If I Were a Boy" שלה. שיהיה לכולם בהצלחה.

>> כל מילות השירים כאן באתר "שירונט"