הראל סקעת הגיע רק למקום ה-14 בגמר האירוויזיון, וזכה לביקורות בעייתיות על הביצוע לשיר "מילים". יום אחרי האירוויזיון מתפנה הזמר המוכשר לנתח את הסיבות לפער הגדול בין ההימורים והציפיות, שחזו לו הצלחה בתחרות ומיקום גבוה הרבה יותר, לבין התוצאות בפועל.

"נורא נהניתי מהחווה הזו", אומר הראל סקעת. "אני מאוד שמח שעשיתי את זה ומהדרך שבה עשיתי את זה, כי התגובות היו ממש ממש מצוינות, ולראייה גם שלושת הפרסים האלה שזכינו בהם".

על השאלה איך הוא מסביר את הפער בין מיקומו במקומות הגבוהים בהימורים שלפני האירוויזיון לבין התוצאה הסופית אמר סקעת: "קשה לי להצביע על זה, כי יש פה דיסוננס מאוד גדול בין מה שקרה עם השיר עד עכשיו, לבין מה שקרה בהצבעה. הכי פשוט זה להגיד שלא אוהבים אותנו, אבל אני עדיין לא יודע".

צביקה פיק: "הראל התרגש מאוד, גם בחצי גמר וגם בגמר"

על ההצבעה בגמר האירוויזיון, שהתאפיינה, כרגיל, בפוליטיקות פנימיות בין המדינות, אמר סקעת: "אני מודה שבאיזשהו שלב בהצבעה כבר צחקתי, כי זה היה מגוחך כבר עניין ההצבעות הקולקטיביות האלה".

"הראל התרגש מאוד גם בחצי גמר וגם בגמר, אומר צביקה פיק, שזכה באירוויזיון כמלחין עם השיר "דיווה" בביצוע דנה אינטרנשיונל (אבל לא הצליח להגיע לאירוויזיון כזמר בשש הפעמים בהן ניסה כוחו בקדם-אירוויזיון). "יכול להיות שזאת היתה טעות לשיר את כל השיר בעברית. יכול להיות שהיה צריך לשיר בית אחד מהשיר בצרפתית, כי זה שיר כזה צרפתי".

>> מרב סימן טוב - "מה שחיכית בגללו"; מרפסות - "חיפשתי משהו אמיתי"