עם שלמה ארצי הוא שר חלק מ"ירח", עם חברי להקת תמוז את "אני הולך לבית שאן" ועם תיסלם את "פרצופה של המדינה". לערב אחד, ערב הוקרה מיוחד, אליו התייצבו מיטב אמני ישראל, חזר אמש גרי אקשטיין לחייך, לשיר, לצחוק ולהרגיש שלחברים המוזיקאים והזמרים אכפת ממנו.

לפני כשנה חווה גרי אקשטיין בן ה-61 אירוע שבץ מוחי, המגביל את תנועותיו המוטוריות. בראיון מיוחד סיפר אקשטיין כיצד ניסה לקום מהספה ונפל, וכיצד פגע השיתוק בידו, ברגלו ובכושר הדיבור שלו. מדובר היה באובדן משמעותי של יכולתו לנגן בגיטרה ולשיר. גרוע מכך, משך שנה לא יכול היה להמשיך בעבודתו באולפני "בוגי" שמתחת לביתו בחולון. מצבו הכלכלי התדרדר, ושיקומו הרפואי התעכב.

חבריו האמנים, שעבדו איתו משך כל השנים בהקלטות ובאלבומים, נחלצו עכשיו לעזרתו, במופע הוקרה מיוחד שכל הכנסותיו קודש לשיקומו הרפואי והכלכלי. בנוסף לאלה שכבר הוזכרו, גם ריטה, צביקה פיק, דודו טסה, להקת מוניקה סקס, מיי פיינגולד, עוזי פוקס ועוד רבים הגיעו לחלוק כבוד לאקשטיין ולבצע משיריו, שהיו ללהיטים גדולים בשנים עברו. "בוגי איתי הלילה", "רוח סתיו" ו"קפטן ג'ק" הם רק חלק מקלאסיקות הרוק הישראליות שניפק אקשטיין, אחד מחלוצי הרוק הישראלי, משך השנים.

כמה פעמים במהלך המופע לא התאפק אקשטיין וכאמור עלה לבמה להצטרף למבצעים. אחרי שלוש וחצי שעות ועם הרבה מרץ נדמה שאקשטיין כבר מחכה להזדמנות לשיר ולנגן, להפיק מוזיקלית ולהקליט, ממש כמו פעם.