אתמול הוציא גלעד כהנא את שירו החדש "My Game", כסינגל ראשון מהאלבום השני של פרויקט הסולו שלו "The Walking Man", המנותק מפעילותו כסולן להקת ג'ירפות. בשיר החדש מצטרפת אל כהנא נינט טייב, שמשתתפת ברוב האלבום השני של הפרויקט.

מילות השיר, כפי שכבר סיפרנו לכם, עוסקות בתיאורים מיניים (יש שיאמרו שהם בוטים) של זוג במיטה, שעושה את כל מה שאתם מדמיינים שהוא עושה במיטה, ואף יותר מזה. כהנא וטייב כבר צילמו את הקליפ לשיר, ובו הם מתגוששים, מרביצים, נאבקים, או בקיצור "הולכים מכות" - כדימוי אולי למה ששקורה ביניהם במיטה בטקסט של השיר.

"עוד רגע הייתי מורידה לו בוקס"

אלא שההיכרות והחברות בין גלעד כהנטא לנינט לא היו תמיד כאלה מושלמים, ההפך. כהנא מספר כי בהופעות של ג'ירפות היה נוהג לרדת על נינט: "אמרתי אז שיש פרזנטור שסוף סוף עומד מאחורי המוצר שהוא מקדם. היא קידמה אז את אד"י, כרטיס לתרומת איברים, ובאמת 'תרמה' אז את האיברים שלה, את השפקים", ומתכוון לירידה הגדולה של נינט במשקל לפני כמה שנים. "נפגשנו במקרה אצל המורה שלנו לפיתוח קול שהכירה בינינו ונינט היתה עם פרצוף מבויש". "עוד רגע הייתי מורידה לו בוקס", מתקנת נינט.

וכפי שפורסם לראשונה ב-mako יוצאת בקרוב נינט לליברפול להקלטת אלבומה הבינלאומי עם המפיק המוזיקלי של הארקטיק מאנקיז". "אני לא הולכת לכבוש את העולם, אל תבנו עלי", אומרת נינט. "אני הולכת לעשות את מה שאני אוהבת כרגע. מה שיקרה עם זה אחר כך זה אללה, זה אלוהים גדול".

>> "כגרמני אני מתבייש בשואה" - סולן להקת המטאל גרייב דיגר בראיון מיוחד