סקאזי ואפרת גוש (צילום: טל פרי)
"עם אפרת היה חיבור מדהים". סקאזי ואפרת גוש | צילום: טל פרי

שתי אושיות האלקטרוניקה סקאזי (אשר סוויסה) והצמד Void (אורן עמנואל ותמיר רגב), חברו לתשעה אמנים מובילים ליצירת פרויקט "Skazi drive", שיושק בהופעה חגיגית בהאנגר 11 בנמל תל אביב.

המופע, חד פעמי לפי שעה בגלל ריבוי המשתתפים ולוחות הזמנים הצפופים של סקאזי ו- Void בארץ ובחו"ל, יתחלק לשלושה. חצי שעה ראשונה במהלכה יבוצעו לראשונה על במה שירים מהאלבום בביצוע אפרת גוש, שירי מימון, מוקי, פישי הגדול ומופע הארנבות של ד"ר קספר, בחלק השני יופיע סקאזי ובשלישי Void.

אגב, באלבום האולפן "Skazi drive", שהוקלט במשך קרוב לשנה משתתפים גם שלומי שבת, ארקדי דוכין, טל פרידמן, סינרגיה והפרויקט של עידן רייכל.

"כל הרעיונות הטובים מתחילים מדחקות, עד שבשלב מסוים מישהו מפסיק לצחוק", אומר סקאזי, "אני, אורן ותמיר רצינו כבר הרבה זמן לעשות משהו יחד, אבל אף אחד לא ידע מה זה יהיה. בטח לא חשבנו לעשות אלבום שירים, עם זמרים. אלו רעיונות שפשוט נסחפים איתם עד שקולטים שזה באמת מה שהכי מתאים לכולנו".

סקאזי, ווייד ואפרת גוש (צילום: טל פרי)
"כשהשלמנו את ההקלטות עם אפרת זה היה אחד לאחד מה ששמענו בראש". סקאזי, אפרת גוש ו-Void | צילום: טל פרי

"הזמרת הראשונה שפנינו אליה הייתה שירי מימון", מוסיף תמיר רגב, "השיר שלה, 'אני ארדוף אותך', היה ספתח מדהים כי היא זמרת ענקית. אז התחלנו לפנות לעוד אמנים, שהיו לנו קטעים מוכנים שנשמעו לנו מתאימים עבורם. עם אפרת גוש, למשל, היה חיבור מדהים. דמיינו איך אנחנו רוצים שהשיר 'עוד לא' ישמע בביצוע שלה. כשהשלמנו את ההקלטות וזה היה אחד לאחד מה ששמענו בראש - הסיפוק היה מושלם".

-מה הסיכוי שתתרכזו בעתיד בהפקות נוספות לזמרים?
סקאזי
: "אף אחד לא פוסל כלום, אבל אין לי מושג איך זה יכול לעבוד מבחינת לוחות הזמנים. אני נוסע המון בעולם, מופיע כל הזמן, לחזרות למופע הזה אני מגיע מסט של לילה שלם במועדון. רוב הזמן אני לא יודע איפה אני נמצא מרוב האינטנסיביות. אי אפשר להתחייב כרגע מעבר להופעה האחת הזו בהאנגר".

"רוב הקסם במיזם Drive היה בספונטאניות של ההחלטה"

אורן עמנואל: "רוב הקסם במיזם Drive היה בספונטאניות של ההחלטה לעשות את זה, יקרה מה שיקרה. להחליט במודע להמשיך לעבוד עם זמרים כמפיקים מוזיקליים יהיה חסר את הראשוניות הזו. אנחנו לא אומרים שזה לא יקרה אף פעם, לא פוסלים עקרונית כלום. פשוט, כל כך נהנינו כולנו לעשות את הפרויקט שקשה לי לדמיין משהו שיתעלה על זה".

המופע "Skazi drive" של סקאזי וVoid, בהפקת חברת סלקום, יתקיים ב-18.8 בהאנגר 11 בנמל תל אביב. פתיחת דלתות ב-21:00.