אין תמונה
"פיספסתי את השקת האלבום המשולש". עידן רייכל

"אחרי ההופעה עם אינדיה ארי בטקס פרס נובל לשלום החלטנו להעמיק את הקשר בינינו וכתבנו הרבה שירים שיתאגדו לאלבום שייצא בשם 'Open Door'", מספר עידן רייכל מהאולפן בלוס אנג'לס.

"החלטנו לצאת לסיבוב הופעות באמריקה בחודשים יולי, אוגוסט ואוקטובר, כדי לנסות את השירים על הבמה בהיכלי תרבות, פסטיבלים ובמדיה האמריקאית ולקבל תגובות

"ההרכב שאנחנו מנגנים איתו מאוד מרגש אותי. זו הפקה אמריקנית של אינדיה ארי, שבה מנגנים איתי המתופף ויד ימיני  גלעד שמואלי בתופים ויענקל'ה סגל בגיטרה בס, טאר אירני ועוד. "אחת ההופעות הזכורות לי ביותר היא הופעת "שואו קייס" בסאן דייגו.

"הדבר היחידי שהיה עצוב בסיבוב ההופעות הזה הוא שפיספסתי את השקת האלבום המשולש "הביתה הלוך חזור" בישראל. אני לא בן אדם שחוגג יותר מדי אבל דווקא הפעם חבל לי", מוסיף רייכל בחיוך.

"האלבום המשולש יוצא בתקופה שבה אנחנו עובדים במקביל על כמה פרויקטים והסיבוב באמריקה עם אינדיה יצא לפועל בתקופה לחוצה. אבל בדיוק בזמן בשבילי הייתי חייב לשנות קצת אווירה ולצאת לדרך אחרת, מקבילה לעשייה של 'הפרויקט'. אני בטוח שניפגש עם הקהל הישראלי בהופעות בארץ, ובינתיים דרישת שלום לכולם".

עידן רייכל מודעה בחול (צילום: עידן רייכל)
"הערב: אינדדיה ארי ועידן רייכל בהופעה". תמונה מתוך הסיבוב באמריקה | צילום: עידן רייכל
עידן רייכל מודעה בחול (צילום: עידן רייכל)
מודעה על הופעה של עידן רייכל ואינדיה ארי בפסטיבל "Gaia" | צילום: עידן רייכל

>> וריטה הדהימה את הקהל הטורקי באיסטנבול