ביום רביעי שעבר התקיים בירושלים פסטיבל הפיוט של בית "אבי-חי", אירוע מוזיקה גדול, מוכר ופופלרי, המתרחש בבירה זו השנה השישית. תחת הכותרת החגיגית "קונצרט אהבת עולמים", הופיעו בכיכר ספרא הזמר ברי סחרוף, המוזיקאי רע מוכיח והפייטן חיים לוק, בליווי תזמורת ירושלים החדשה. עיריית ירושלים השקיעה כסף בהפקה וראש העיר ניר ברקת הוזמן לשאת דברים.

ברקת היה אמור לנאום בתחילת האירוע, אבל הוא איחר, ועלה לבמה באמצע ההופעה ממש, בין שיר לשיר, ולא חיכה לסיום המופע או להפסקה שלפני פרק ההדרנים. ראש העיר קטע את המופע, נעמד בין ברי סחרוף לבין חיים לוק, ונשא נאום, שהוגדר על יד הנוכחים כנאום בחירות לכל דבר, מה שצרם מאוד למוזיקאים שעל הבמה.

המנהל של סחרוף לראש העיר: מינפת את האמנים לבחירות שלך

למחרת התקבל בלשכת ראש העיר מכתב מניצן זעירא, מנהלו של ברי סחרוף, שכתב לברקת: "במשך 35 שנה בהן אני עובד בענף, לא נתקלתי בחוצפה כמו שהפגנת היום, להתפרץ באמצע מופע ולבייש קבוצה כל כך גדולה של מוזיקאים מכובדים, שכולם הגיעו במחירים מצחיקים על מנת לכבד את עירך ולקיים מופע חשוב כל כך. ההתפרצות שלך גרמה לכולם להרגיש, שאת כל המאמץ האמנותי שהם השקיעו אתה ממנף למערכת הבחירות שלך, ושהם בעצם באו בשביל הכסף (מה שממש הפוך)".

ניצן זעירא דרש מניר ברקת להתנצל בפני כל האמנים שהשתתפו באירוע. ברקת לא מתנצל, אבל משגר את התגובה הבאה: "הדברים משוללי כל יסוד. ראש העיר הוזמן על ידי הגורמים המקצועיים לכבד את האירוע ולברך את הקהל, והתקבל באהדה. מועד עלייתו נקבע על ידי הפקת האירוע".

>> עוד פיוט: דוד ד'אור שר "אבינו מלכנו"