מירי מסיקה חזרה לפני כשבועיים להופיע אחרי חופשת לידה קצרה, בה ילדה את בתה בת השלושה חודשים תמר. עם המופע המצויין שלה "חדשות טובות", אליו יצאה בעקבות אלבומה השלישי הנושא את אותו שם, הגיעה מסיקה להופעה בפסטיבל בעיר שוהם. היא התרגשה לשמוע שוב את הקהל, אבל בשיר הראשון כבר הרגישה על הבמה כמו בבית.

"היצירה של אלוהים"

מירי מסיקה (צילום: חדשות 2)
מירי מסיקה עם בתה תמר בעגלה | צילום: חדשות 2

אלא שמה שבאופן טבעי הכי עניין את מסיקה לפני שעלתה לבמה בשוהם היתה תמר הקטנה שנשארה בבית, ושאותה לא הניקה כבר כמה שעות. כמו כל אמא חששה מסיקה מהרגע בו תצטרך לחזור לעבודה כשהילדה נשארת בבית.

"עד הפכתי לאמא ידעתי להעריך יצירת אמנות, והייתי בוכה נגיד משיר של עמיחי, אבל מאז שילדתי אני מבינה שיצירת האמנות הגדולה ביותר היא של הצייר או הפסל או המשורר, הזמר, השחקן, אלובים או מה שזה לא יהיה, הבריאה. זה אי אפשר, ההשתאות מוחלטת", היא אומרת ומתכוונת לבתה תמר.

"אני זוכרת שלפני שהפכתי ל'מירי מסיקה' הקלטתי ג'ינגלים כעבודה, ואחד מהם היה השיר 'אין אהבה בעולם כמו אהבה של אמא' של זהבה בן לפרסומת לאבקת כביסה. ואני זוכרת שדי זלזלתי בשיר הזה. היום אני שרה לבת שלי 'אני נושמת אותך, חיים שלי' מתוך השיר".

מירי הולכת להוליווד

סיבוב ההופעות החדש של מסיקה יימשך בהוליווד. ב-9 באוקטובר תגיע הדיווה למופע פסנתר מיוחד באמפיתיאטרון פורד, תחת כיפת השמיים, מול ההוליווד-בול. מסיקה הוזמנה ללוס אנג'לס להופעה אחת, חגיגית במיוחד, בקונצרט ששמו "הנשמה של ירושלים". במופע ישתתפו עוד ישתתפו במופע- רמי קליינשטיין, להקת הפולקלור המקומית "קשת חיים" ומקהלה בינלאומית.

לאחר חזרתה לארץ תנחת מסיקה לשתי הופעות רצופות שיתקיימו במועדון הזאפה בתל אביב (18.10, 19.10) ובנובמבר תחזור להריץ את המופע שלה עם מיטב להיטיה באולמות בכל רחבי הארץ.

>> ההרכב "גרוב כנעני" בשיר חדש וראיון לקראת השקת האלבום