עברי לידר ממשיך במסורת האירוחים המפתיעים של זמרים גדולים בהופעותיו בהיכל התרבות בתל אביב. אחרי האירוח המפתיע של יהודה פוליקר, שסגר מעגל מיוחד ביום האהבה ויום ההולדת של לידר, הפעם הגיע תורו של שלומי שבת לעלות לבמה מבלי שהקהל יידע על כך מראש.

לידר אירח את שבת בהופעתו שהתקיימה בהיכל התרבות בתל אביב במוצאי שבת האחרונה. השניים ביצעו יחד על הבמה ארבעה שירים של שבת: "אבא", "בגלל הרוח", "ואני שר" ו"בחוף של טרפטוני". הכניסה של שבת לבמה היתה באמצע השיר "אבא", והקהל של לידר הגיב בצווחות התלהבות ומחיאות כפיים רבות.

אותו ביצוע לשיר "אבא" הפך למרגש במיוחד, כאשר עברי לידר שיתף את הקהל בסיפור על אביו, שהלך לעולמו לפני שנתיים, אחרי שתמך בו לכל אורך הדרך והיה גאה מאוד בהישגיו המוזיקליים.

"רציתי להגיד משהו לפני השיר הבא, וכמה שאתם מדהימים זה רק עושה את זה לעוד יותר קשה", אמר לידר למעריצים. "מה שקצת עצוב בזה שהגעתי להופיע בהיכל התרבות, וזה מרגש אותי להופיע פה, הוא שבא שלי נפטר לפני שנתיים. הוא מאוד מאוד אהב מוזיקה קלאסית, ויש לו חלק חשוב בזה שאני מוזיקאי ועושה מוזיקה. אני יודע שהוא היה מאוד גאה בי. אני פוגש אנשים שאומרים לי 'הכרנו את אבא שלך והוא היה מדבר עליך כל הזמן'. אני יודע את זה".

"הוא ראה אותי מופיע בכל מיני מקומות, ואני יודע שפה זה היה הכי משמעותי. זה אולי היה נותן את ה.. איזה אישור סופי כזה", המשיך לידר, כשדמעות זולגות מעיניו. "כשהייתי בן 19 הוא פחד, ואמר לי שאולי אלך לעבוד במפעל. ואני יודע שהוא היה מאוד מאוד גאה להסתובב פה, בשעות שלפני המופע, ולדעת שאני אהיה על הבמה הזאת הערב. אותה במה שעליה הופיעו כל כך הרבה מנצחים גדולים שהוא העריץ. בהופעה הקודמת בהיכל התרבות לא דיברתי על זה מבחירה, כי היה מאוד שמח. אבל היום החלטתי לשיר שיר על אבא שלי".

*הופעתו הבאה של עברי לידר בהיכל התרבות בתל אביב תתקיים ב-31 במאי. גם בה הוא צפוי לארח בהפתעה זמר או זמרת בעלי שם.