חמישיית הגמר האח הגדול 4 (צילום: רונן אקרמן)
מי אוהב את ריהאנה? חמישיית הגמר | צילום: רונן אקרמן

גמר "האח הגדול" קורה ממש הערב. השבוע, במשימה האחרונה שלהם, משימת העיתון, ראיינה הדיירת שרי שימחוב, עורכת מדור המוזיקה של העיתון "מהדורה אח-רונה" את כל חמשת הדיירים - קותי סבג, סער סקלי, יאנה יוסף, תמיר ורדי ושרי שימחוב (כן, היא ראיינה את עצמה), וכל אחד מהם בחר את שיר הבוקר האהוב עליו ואת השיר איתו ישמח לנצח בגמר הערב.

העיתון החדש יצא ממש הבוקר, והנה הבחירות של חמשת הדיירים:

סער סקלי

שיר הבוקר: "בלילות של ירח מלא" - ערן צור

"זה שיר שאני מאוד אוהב וידעתי שישימו לי אותו", אמר סער לעיתון. "לא ידעתי שאוכל לאהוב כל כך הרבה אנשים בתוך הבית. השורות שהכי מדברות אלי הן 'יש לנו אהבה, היית מאמינה, אחרי כל המדבר הזה' וא'אנחנו כאן ביחד'".

שיר זכייה: Pet Shop Boys - Love etc

סער בחר בשיר של צמד הפופ-דאנס הבריטי "פט שופ בויז" שמדבר על דברים שצריך (או יותר נכון - לא צריך) כדי להיות מאושר ולהצליח - "לא צריך להיות כוכב הוליוודי שעושה הרבה כסף / לא צריך לנהוג במכונית סופר-משוכללת כדי להגיע רחוק / לא צריך לחיות חיים של כוח ועושר / לא צריך להיות יפה אבל זה עוזר....אתה צריך עוד עוד עוד.. קרא לי נאיבי, אבל אהבה זה בחינם".

יאנה יוסף

שיר בוקר: Slow Dancing In A Burning Room John Mayer

"בחור שיצאתי איתו השמיע לי את השיר ומאוד אהבתי לשמוע אותו איתו", אומרת יאנה, "כשהשמיעו את השיר הזה בבית נזכרתי בו".

שיר זכייה: לני קרביץ - "Fly Away"

אחד משירי החופש והכיף הכי מגניבים של סוף שנות ה-90', ומתאים מאוד ליאנה שרוצה לעוף הכי גבוה ורחוק.

שרי שימחוב

שיר בוקר: Rihanna - We Found Love ft. Calvin Harris

"השיר מסמל לי התחלה חדשה ואהבה חדשה", אומר שרי.

שיר זכייה: "לראות את האור" - אפרת גוש

השיר הזה של אפרת גוש אומר משמעויות שונות לאנשים שונים. שרי רואה בו יציאה לחיים חדשים, וזכייה באח הגדול היא עבורה לראות אור חדש בחייה. בחירה מאוד פיוטית.

קותי סבג

שיר בוקר: Seal - "Crazy

"כל הזמן הרגשתי שאני קצת גנוב בראש והשיר הזה נתן לי להבין שגם אנשים כמוני נחוצים במערכת האקולוגית של העולם", אומר קותי, "במילים אחרות, גם לתבעונים יש תפקיד.

שיר זכייה: Coldplay - Paradise

כזכור לכולנו, ג'קי מנחם זוכה העונה הקודמת, יצא מהבית לצלילי "Knocking On Heaven's Door" בביצוע להקת גאנז נ' רוזס, מה הפלא שגם קותי, בן דמותו של ג'קי, רוצה לצאת החוצה עם "גן עדן".

תמיר ורדי

שיר הבוקר: "משהו חדש מתחיל" - דני רובס

תמיר נימק את הבחירה בכך שהכניסה שלו לבית היתה עבורו טראומטית, ואילו השיר הזה גרם לו להיזכר באיך שהחברים בחוץ רואים אותו ומקבלים אותו, מה שגרם לו לרקוד עם החברים בתוך הבית.

שיר זכייה: Beautiful" - כריסטינה אגילרה

זהו השיר שתמיר הכי מזדהה איתו, עוד מ"תעודת הזהות" שלו, שיר שעבורו מדבר על יופי פנימי לא רק חיצוני.