סקאזי (תמונת AVI: mako)
שידור חי כאן ב-mako. סקאזי בהופעה | תמונת AVI: mako

סקאזי , אחד המוזיקאים הישראלים המצליחים ביותר כיום, יופיע בהאנגר 11 בנמל תל אביב ביום חמישי ה-4 באוקטובר, חג סוכות, בהופעה שתועבר בשידור חי כאן ב-mako ובערוץ 24. סקאזי בעצמו צילם וידיאו מיוחד ביפן, בו הוא מזמין את כולם לצפות בהופעה שתרים את ההאנגר.

מדובר במופע הגדול של סקאזי, שכולל קטעים נבחרים מאלבומו האחרון "My Way" ומכניס לתוך הטראנס האגרסיבי, המוכר והאהוב שלו אלמנטים של רוק, פאנק-רוק, דאב סטפ והיפ הופ.

התוצאה היא מפגש בין מסיבה גדולה להופעה חיה עוצמתית, שילוב שכבר הוכיח את עצמו על במות ברחבי העולם, מיפן ועד ברזיל, מקסיקו, פורטוגל, רוסיה, שוייץ וסינגפור.

סקאזי ישיר בעצמו וינגן בגיטרה חשמלית, וכמובן ייתן בראש בטראנסים. יצטרפו אליו אסף b-bass ביבס בקלידים ומחשב, ויטאלי פבזנר בכינור חשמלי, רקדניות חינניות בתלבושות מהממות, ו- VJ ארט עם הקרנות 4D על גבי 270 מעלות של מסכים.

 

לקראת המופע בחר סקאזי את עשרת הטראקים הגדולים בקריירה שלו עד כה:

Hit and Run Feat MC big fish

סקאזי: "אחד מהטרקים הראשונים בהיסטורית הטראנס, שחצה את גבולות המסיבות והרחבות לקהל הרחב, ברדיו, שידורים של הקליפים, צפיות גדולות ביו טיוב ואחד מהקטעים המקפיצים ביותר עד היום בהופעות שלי".

 

Skazi – XTC

סקאזי: "אחד הטרקים הראשונים שלי, בין המוכרים ביותר במסיבות ולהיט בעולם".

 

MY WAY

סקאזי: "מהאלבום החדש שלי MY WAY , והשם של סיבוב ההופעות הנוכחי. טראק שמאוד מאוד מיוחד עבורי בגלל שיתוף הפעולה עם מאט סורום, מתופף העל האגדי של ג'אנז אנד רוזס שהיה חלום שמתגשם בשבילי. זה גם אחד הטראקים הראשונים שאני שר בהם והקליפ שלו - תענוג".

 

Animal

סקאזי: "מהאלבום הראשון שלי והטראק שפרצתי איתו בעולם והיה הלהיט הראשון שלי למעשה".

 

I wish (skazi remix

סקאזי: "רמיקס שלי לאחת הקלאסיקות היפות שאינפקטד משרום עשו במוסיקה האלקטרונית. טראק בלי תאריך תפוגה שעובד בכל רחבה בכל מקום בצורה מטורפת ואני נהנה מאוד להופיע איתו".

 

Down to eden feat. Arno Carstenas and Maya simantov  

סקאזי: זה השיר שאני פותח איתו את ההופעות שלי, הטרק הכי שקט (יחסית) שלי והבלדה הראשונה והיחידה שלי. שיתוף פעולה עם ארנו קראסטנס, אחד מכוכבי הרוק הגדולים ביותר בדרום אפריקה עם קול אדיר ועם מאיה סימנטוב המדהימה.

 

Lets go to mars

סקאזי: "מהאלבום 'storm' שהיה גם להיט מטורף, ומקפיץ רחבות לא נורמלי".

 

Out of space

סקאזי: "אינטרפטציה שלי ללהיט הזה, עם פישי הגדול על המיקרופון, שיר מנצח ואחד מהאהובים ביותר על הקהל".

 

The Drum

סקאזי: "מהאלבום האחרון שלי MY WAY , והוא למעשה טרק המשך ל HIT AND RUN  שנעשה באותו ווייב ואחד החזקים ביותר במבחן הרחבה של סיבוב ההופעות העולמי. הקליפ שלו הוא אחד הכייפים שעשיתי".

 

Warrior

סקאזי: "גם מהאלבום החדש, אחד מהקטעים שאני הכי נהנה לבצע בהופעות, לכסח את הגיטרה".