שלום חנוך, אחד היוצרים החשובים במוזיקה הישראלית וגדול הרוקרים שצמחו בארץ, יקיים סדרה של ארבעה מופעים חד-פעמיים בהאנגר 11. בכל אחד מהמופעים יחזור שלום חנוך בצורה עמוקה לאחת מארבע "תחנות" משמעותיות בקריירה שלו ויבצע שירים שלא ביצע על הבמה שנים ארוכות, את חלקם אף לא ביצע מעולם בהופעות.

המופע הראשון, ב-28 בינואר, יוקדש לתחנה ראשונה: האלבומים המהפכניים "שבלול" ו"פלסטלינה" עם אריק איינשטיין והאלבום באנגלית "Shalom", אותו יצר חנוך בשלוש השנים בהן התגורר בלונדון בתחילת שנות ה-70'.

בתחנה השנייה יפגוש הקהל את האלבומים "אדם בתוך עצמו" ו"סוף עונת התפוזים" של להקת תמוז. התחנה השלישית תכלול את האלבומים "חתונה לבנה" ו"על פני האדמה" והרביעית את "מחכים למשיח" ו"רק בן אדם".

"זו נוסטלגיה, אבל לא שלי"

שלום חנוך שונא נוסטלגיה, אבל החליט בכל זאת לחזור ארבעים שנה אחורה, אל האלבום "שבלול" אותו הוציא ב-1970 יחד עם אריק איינשטיין, אלבום שהפך לאבן הדרך החשובה ביותר בתולדות הרוק הישראלי. "זו נוסטלגיה", אומר חנוך, "אבל לא שלי. זה לא עושה לי את זה. שיציינו ארבעים שנה לשבלול, אנשים מציינים. זה לא אני עשיתי את זה מה שזה, אני רק כתבתי את השירים".

יהיו מי שאולי יגידו, אומר חנוך, שאני חוזר אחורה כי האלבום האחרון שלי לא הצליח ולכן אני מנסה למצוא חן בעיני הקהל, אבל אני הולך לעשות עם זה הופעה אחת, רק הופעה אחת, ומי שלא יבוא - לא צריך.

"סיפרתי לאריק והוא אמר שזה בסדר"

מי שכנראה לא יבוא להופעה הוא אריק איינשטיין, שותפו המרכזי של חנוך ליצירת האלבומים הקלאסיים "מזל גדי", "שבלול" ו"פלסטלינה", שהפסיק להופיע כבר בתחילת שנות ה-80'. "אני מאוד מתגעגע לאריק איינשטיין, תמיד", מוסיף חנוך על '. "בעצם אריק הוא הנוכח העיקרי פה, הנוכח הנעדר כרגע. לא ניסיתי לשאול אותו אם הוא רוצה להצטרף, רק סיפרתי לו שאני עושה את המופעים האלה, לראות שזה בסדר איתו, והוא אמר שזה בסדר".

באותו מופע, וכשאיתו שישה נגנים על הבמה, יחזור שלום חנוך גם לאלבום הסולו הראשון שלו, "Shalom", שהוקלט באנגלית בלונדון בשנת 1973, כשנסע לאנגליה והשאיר מאחוריו את החברים מ"חבורת לול".

"לא ידעתי טוב אנגלית וכתבתי שירים עם מילון", נזכר חנוך, "היו לי שם שגיאות נוראיות, בפעלים,ודברים כאלה. האלבום לא הצליח אומנם, אבל אני זוכר שבמשך יומיים חלונות הראווה בחנויות באוקספורד סטריט היו מלאים בתמונה שלי".