"לעשות גרסת כיסוי לדוד יוסי זה מנוגד לכל היגיון מתקבל על הדעת", אומר בעז בנאי, שהקאבר המוצלח שלו ל"מרוב אהבה שותק" של יוסי בנאי הוא אחד השירים המצליחים בימים אלה. "יוסי מעבר להיותו דוד הוא סמל תרבות עצום בעיני וזה באמת נראית כמו משימת התאבדות לנסות להיכנס לנעליים שלו".

"האמת שכן מאוד חששתי לכל אורך התהליך. זה היה משהו שכאילו קרה במקרה. דודו טסה ואני החלטנו שאנחנו רוצים לעבוד יחד, והוא הציע שלפני שאנחנו נכנסים לעובי הקורה נעשה איזשהו טסט שכזה, כלומר נחפש איזה שיר ונעשה לו ככה קאבר למגירה, ופתאום נוצרה פרשנות חדשה לשיר הזה, וזה פתאום לא להיכנס לנעליים של יוסי אלא לעשות שיר שהוא שיר מאוד יפה".

"במשפחה בהתחלה הרימו גבה ואפילו שאלו 'אתה בטוח שזה מה שאתה רוצה לעשות'. כל מי ששמע את הרעיון היה ספקן, אבל מי שמע את השיר אחר כך הבין את העניין".

"מרגש אותי שזה ריגש את אבא שלי גברי"

"מרגש אותי שאבא שלי גברי אומר שזה כל כך נוגע לו, ושהוא היה מאוד רוצה לדעת מה יוסי היה אומר. בכלל, מאז שיצא השיר אני כל הזמן עם עצמי במחשבות מעניין מה יוסי היה אומר, ואיך הוא היה מגיב, אם הוא היה אוהב את זה או לא אוהב את זה".

"הוא בהחלט דמות שעיצבה אותי כאמן. אני זוכר את ההופעה הראשונה שלו שראיתי, פשוט יצאתי נפעם. אני מאוד רוצה לקוות שהוא היה אוהב את זה, אני לא בטוח, אבל מקווה".

>> גידי גוב חוגג 60 שנות מוזיקה ונשאר צעיר