חברי להקת הבלקן ביט בוקס מעידים שבחמש השנים האחרונות כבר הופיעו בכל אירופה, יפן, מקסיקו ובכל ארה"ב. בקרוב מאוד ( 3ו-4 בפברואר) ישיקו את אלבומם הרביעי "Blue Eyed Black Boy" בצמד הופעות שיתקיימו בהאנגר 11 בנמל תל אביב.

אל שלושת חברי הלהקה תומר יוסף, תמיר מוסקט ואורי קפלן, יצטרפו על הבמה אורי כנרות, בנו הנדלר ואייל תלמודי, ורשימת האורחים הצפויים מגוונת מתמיד וכוללת את קותימאן, יוצר פרוייקט היו-טיוב Thru You, שלמה בר והברירה הטבעית ואת v.j בילי לוי. המופע הפותח יהיה של הדיג'יי-ויג'יי ירין לידור.

סוד הקסם: מוזיקה מרקידה שקשה להגדיר

מאוחרי הבלקן ביט בוקס שש שנות פעילות, שני אלבומי אולפן, כולל "NU MED" שזכה לשבחים בכל העולם, ואלבום רמיקסים, שהביאו אותם כאמור להכרה בינלאומית וסיבובי הופעות בכל העולם. "היינו מופיעים 120-130 הופות בשנה, מתוכן רק ארבע בישראל", הם אומרים. ועכשיו, כשכולם כבר בעלי משפחות הכלמתחיל עבורם מהתחלה. "הילדים שלנו כבר לומדים את המוזיקה ובקרוב ייצאו לסיבוב", הם עונים בהומור אופייני.

את המוזיקה של הבלקן ביט בוקס, שמשלבת אלמנטים מכל העולם, קשה להגדיר. מבקרי מוזיקה רבים ברחבי העולם התחבטו בשאלה. הקונספט הוא שילובים של מוזיקה מסורתית - תימנית, בלקנית, צוענית, מזרחית ועוד, עם מוזיקה מודרנית - רוק, אלקטרו וגרוב.

כתוצאה מכך, הם מגדירים את "Blue Eyed Black Boy" כ"כפר גלובלי המשלב מוזיקה בלקנית, רגאיי, כליזמרים, אלקטרוניקה, וז'אנרים נוספים". האלבום יכלול לדבריהם גם את השיר "חביבי מן זמאן", שנוצר יחד עם זמרת סורית מדמשק,אותה פגשו בחו"ל.