האמן הצרפתי גרג פאריס (Greg Parys) ששר באנגלית, מוציא את הקליפ המלא לשיר "Why Don't We Just Fuck?", כשאליו מצטרפת בעברית מגישת הטלוויזיה היפה בקי גריפין, ששרה: "תקשיב לי רגע ג'י, אתה פנוי וגם אני, אז בוא נזרום מפה לשם, תתקרב נהיה פה חם, אתה מרגיש לי מרוחק", ואז מגיע המשפט באנגלית עם ה"למה שלא נעשה את זה".

התוצאה היא כצפוי אחד הקליפים הכי סקסיים שנראו כאן בתקופה האחרונה, עם ארומה צרפתית שנעה בין עידון לבין חשיפה שלא משאירה הרבה מקום לדמיון. מאחורי התוספת בעברית לשיר עומדים שניים: תומר ג'י ו-Jess-e.

"אין לי בעיה עם הטקסט - זה כמו שחקן שנכנס לדמות"

בקי גריפין (צילום: מערכת mako , מערכת מאקו 1)
"אין לי כוונה להפוך לזמרת". בקי גריפין | צילום: מערכת mako , מערכת מאקו 1

-בקי גריפין, איך הגעת לשיר הזה?
"תומר ג'י המוזיקאי שעובד בצרפת והדיג'יי של כוכב נולד הוא חבר ילדות שלי, היינו ביחד ארבע שנים בתיכון, הוא ישב מאחורי והיינו חברים טובים, כבר אז הוא עשה דאנס. יום אחד הוא התקשר ואמר 'מה את אומרת? אני צריך מישהי שתשיר, בא לך? אמרתי לו 'תקשיב, בו נקפוץ לאולפן, נשחק עם זה קצת', והיה הכי כיף והכי מצחיק בעולם".

-הגשת ב-MTV, זה פתח לקריירה כזמרת?
"לא לא לא, אני לא ממש זמרת ולא ממש מפגינה יכולות ווקאליות היסטריות. זה הרבה יותר דיבורים מאשר שירה. אני לא מחפשת הסבה לזמרת. זה פשוט משהו שנקרה בדרכי ומעניין שלא עשיתי בעבר ועוד עם חבר, אז למה לא. אני לא חולמת לכבוש את אמ.טי.וי מהמקום של הקליפים. אם תומר ואני נמשיך נלשתף פעולה וזה יהיה להיט היסטרי אז יאללה מגניב, אבל זה לא בהכרח הכיוון".

-השם והמשמעות של השיר - את בסדר איתם?
"זה שיר וזה כמו להיכנס לדמות של שחקן. מעבר לזה אתה יודע.. זה לא.. אין לי כזו בעיה עם זה, אחרת לא הייתי עושה עם זה. אין לי בעיה עם מילה כמו Fuck. הקטע גם מתאים לרוח של מוזיקת המועדונים, שגם ככה היא לא בדיוק תמימה".

"משעשע אותי שכעסו שזו לא אני בעצם בקליפ"

-רואים בקליפ דוגמנית צרפתייה שמתערטלת וחושבים שזו את. הגיעו טוקבקים זועמים שטענו שרימו אותם.
"מי שלא יודע איך אני נראית - אין לי מה לעשות. השיר יצא בכל העולם בכמה גרסאות. הגרסה הזו היא הגרסה שלה עשו את הקליפ, אבל משעשע אותי שכעסו שזו לא אני בעצם בקליפ".

-מה את עושה בימים אלה?
"בעוד כמה ימים אני טסה לארה"ב למשלחת הסברה רשמית של משרד ההסברה הישראלי כדי להרצות בקולג'ים ופורומים אחרים. מחר אנחנו מסיימים את ההכשרה הרשמית, אני הולכת להיות סוג של שגרירה של ישראל. בזמני הפנוי אני גם ככה שגרירה דרך האינטרנט. אחרי שאסיים את התפקיד הרשמי, שלוקח את העניין קדימה, אני אשאר עוד כמה חודשים בניו יורק. בפעם הראשונה בחיי אני לא מחויבת לכלום, זה כיף ומפחיד בו-זמנית".

>> צפו בוידיאו: יאיר דנאור רוצה להיות ג'סטין ביבר