מיטל דה רזון (צילום: אמיר יהל)
ארמין ואן ביורן כבר יודע מי היא. מיטל דה רזון | צילום: אמיר יהל

מיטל דה-רזון מוכרת בעולם הדאנס כסולנית צמד המועדונים הישראלי "Epiphony". בימים אלה היא עושה צעדים גדולים לקראת קריירה בינלאומית משל עצמה, עם החתמת השיר החדש שלה "You You" בלייבל הניו יורקי הנחשב "Slanted Black". הקליפ לשיר שמצטלם בימים אלה צפוי להיות מאוד פרובוקטיבי, על סף העירום, וייצא כמובן להקרנה בינלאומית.

בהמשך להחתמה בניו יורק עובדת דה רזון בתקופה זו על הפקת קטעי סולו נוספים עבור מספר גורמים בינלאומיים בתעשיית הדאנס וההאוס. במקביל, לייבלים נוספים מחו"ל כבר החתימו קטעים שלה והם צפויים לצאת בתחילת השנה הקרובה.

מיטל דה רזון (צילום: אמיר יהל)
מכניסה צבע חדש לדאנס. מיטל דה רזון | צילום: אמיר יהל

מיטל דה רזון היא בת 27, רווקה מתל אביב, נמצאת על הבמות מגיל 16, חיה את חיי הדאנס והלילה 24 שעות ביממה, בהופעות בארץ ובחו"ל ובאולפני ההקלטות.

"אפיפוני", הצמד בו היא חברה עם איתי קלדרון, צמח בשלוש השנים האחרונות מתוך העבודה הפוריה עם המפיק עופר ניסים, שהקטע הכי מפורסם שלהם יחד הוא "Out Of My SkIN" עם כמיליון וחצי צפיות ביו טיוב.

דה רזון היא דמות יוצאת דופן בעולם הדאנס, שרגיל בעיקר ליוצרים, דיג'יים ורמיקסרים ממין זכר. בדומה למיטל פטש-כהן מהצמד "Knob" גם דה-רזון היא לא רק זמרת אלא גם יוצרת, שכותבת מילים, מלחינה, מעבדת, מפיקה מוזיקלית, ממקססת ומקליטה באולפן.

הרמיקס הכי מפורסם שלה בשנה האחרונה הוא לקטע החזק "Warrior" של סקאזי יחד עם "מיסטר בלאק".  דה רזון הוסיפה לשיר מילים חדשות באישורו של סקאזי, שאהב את התוצאה הסופית. הקטע החדש גרף ביו טיוב יותר צפיות מהקליפ המקורי.

שיתוף פעולה מפורסם נוסף של דה רזון הוא עם האחים פלאש בקטע "More Than You Know", שמוקסס על ידי ארמין ואן ביורן בפרויקט "A State Of Trance".

הרכב הדאנס "אפיפוני" בו חברה דה רזון יחד עם איתי קלדרון הוציא עד כה חמישה אלבומים, ארבעה יחד עם עופר ניסים ואלבום משלהם שיצא בשנה האחרונה, בה הופיעו בברזיל, מקסיקו, צרפת, תאילנד וברלין, שם ייצגו את העיר תל אביב כהרכב דאנס מוביל.

בארץ הם מופיעים "בכל חור" מאילת עד קרית שמונה, במסיבות גדולות ומועדונים של 800 עד אלף איש כמו ה- TLV, פורום באר שבע, האומן 17 והאולטראסאונד בצפון. הקהל שלהם מגוון ומורכב מנוער, חיילים, סטודנטים ומסיבות גייז. הופעות ההשקה לאלבומם התקיימו בקיץ האחרון וכללו הופעה בגני התערוכה במסיבת נוער ועם עופר ניסים ואינפקטד מאשרום במרכז הקונגרסים בחיפה.

מיטל דה רזון (צילום: אמיר יהל)
בקרוב קליפ בעירום. מיטל דה רזון | צילום: אמיר יהל

>> "הקרטל" חוזרים לאייטיז: "איפה האבא שיראה אותך ככה"