חודשיים אחרי הזכייה ב"כוכב נולד 7", רוני דלומי מכריזה על דחיית שירות בלהקה צבאית כדי להתפנות לקריירה: "הייתי אמורה להתגייס החודש, אבל תהיה לי דחיית שירות בגלל העניינים המוזיקליים ותוכניות עתידיות. בכל מקרה אני אשרת בלהקה צבאית. מבחינת קריירה יש דברים עתידיים, יש דברים שהם בפעולה כרגע והכל נמצא בתהליכים, אבל אין שום דבר רשמי עוד".

על החודשיים שעברו עליה מאז היא אומרת: "בחודשיים האלה הופעתי בהמון הופעות במסגרת 'כוכב נולד'. הצלחתי להתאזן, לצאת מאיזושהי בועה, לשמור על איזון, אני עם רגליים על הקרקע, הכל בסדר. אני יכולה להסתכל אחורה וללמוד מניסיון של אחרים שזכו ב'כוכב נולד' שזה מצויין. יכולתי ללמוד את הקטע שאתה יוצר מהבועה של 'כוכב נולד' ויש 'בום' גדול".

על שאיפויה המקצועיות אומרת רוני: "בעיקר אני אישית מאוד חשוב לי להתחיל ללמוד, יותר להתקדם מבחינה מוזיקלית. לא להירשם ל'רימון', אבל להשלים פערים מוזיקליים. לא שזה רע שסלין דיון היא הזמרת האהובה עלי".

גם בכל הנוגע לרמת הכוכבות שלה דלומי עם הרגליים על הקרקע: "בהחלט מזהים אותי וזה דבר שלא היה קודם. ההשוואה לנינט מתבקשת, אבל נינט זו נינט והדרך שלי תהיה אחרת. ההצלחה תהיה במימדים אחרים. נינט היתה הזוכה הראשונה ויש לזה השפעה יותר גדולה".